روابط عمومی، نقش مهمی در توسعه اهداف یک سازمان ایفاء می کند

۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۲۹۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۷
روابط عمومی، نقش مهمی در توسعه اهداف یک سازمان ایفاء می کند

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل عنوان کرد: امروزه در دنیا روابط عمومی نقش مهمی در بقاء، پیشرفت وتوسعه اهداف یک وزارتخانه ، سازمان و یا دانشگاهها  ایفاء می کند.

مهندس 'جعفر آقایی' ضمن تبریک به همه روابط عمومی های سراسر کشور به مناسبت 27 اردیبهشت ماه و بیان تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) طی گفت و گویی

تصریح کرد: انعکاس صحیح فعالیت های هر سازمانی به عهده نهاد روابط عمومی است لذا روابط عمومی پل ارتباطی بین مخاطبان هر سازمان و مجموعه نهادها است که باید دراین راستا نگرش ویژه ای نسبت به این نهاد داشته باشند.

وی ضمن بیان این مطلب که اطلاع رسانی یک مقوله بسیار ظریف و سنجیده محسوب می شود؛ ادامه داد: در دهکده جهانی و عصر ارتباطات روابط عمومی باید به سمتی هدایت شود که در کوتاهترین زمان ممکن پیام ها و اطلاعات سازمان را به سمع و نظر مخاطبان برساند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی به عنوان سخنگوی هر سازمانی محسوب می شود؛ خاطرنشان ساخت: چنانچه به این واحد خدشه ای وارد شود آن سازمان صدمه خواهد دید.بنابراین همکاری های لازم برای شکوفایی و پویایی روابط عمومی یک دستگاه مورد نیاز است.


'آقایی' در ادامه اظهار داشت: انتظار می رود که نیروهای خلاق ، پویا و خوش ذوق روابط عموی دارای امکانات مناسب نرم افزاری و سخت افزاری باشند تا بتوانند جامعه به خصوص دانشگاه ها را اقناع سازند.


وی ادامه داد: از آنجائیکه مخاطبین اصلی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل قشر فرهیخته جامعه محسوب می شوند، ضرورت دارد که اقناع فکری به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اعلام کرد: روابط عمومی دانشگاه این آمادگی را دارد که هر گونه انتقاد و پیشنهاد سازنده را در راستای پیشبرد اهداف بلند دانشگاه بکار گیرد.

'آقایی' نصب تابلوی دیجیتالی در راستای اهداف دولت الکترونیک و انعکاس هر نوع اخبار به صورت آنلاین،به روز رسانی خبر های دانشگاه از طریق سایتwww.nit.ac.ir،چاپ نشریه نوشین روان به صورت ماهانه را از اقدامات روابط عمومی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی ضمن تقدیر و تشکر از دکتر 'عسکر جانعلی زاده' رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به خاطر اهمیت و ارزش نهادن به جایگاه واحد روابط عمومی برای نیل به اهداف دانشگاه ؛ یادآورمی شود، مهندس 'جعفر آقایی' به عنوان مدیر روابط عمومی ،'علی حاجی آقا زاده' مسئول سمعی و بصری ،'محمد حسن سیفی' امور ارتباطات و بازدیدها و طراح، 'منیژه داداشی' کارشناس روابط عمومی و'زینب حبیب پور'به عنوان کارشناس رسانه در واحد روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مشغول به فعالیت می باشند.