شورای اسلامی شهر بابل از دانشمند برتر جهان تجلیل کرد

۳۱ فروردین ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۲۴۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۶
شورای اسلامی شهر بابل از دانشمند برتر جهان تجلیل کرد

شورای اسلامی شهربابل ازعضو هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان دانشمند برتر سال 2010جهان تجلیل کرد.

رییس شورای اسلامی شهربابل عنوان کرد: برخورد سیاسی با اندیشمندان و چهره های علمی از موانع توسعه همه جانبه علمی یک کشوراست .

حجة الاسلام 'حسن فلاح' در مراسم تجلیل از دکتر'داود دومیری گنجی' دانشمند برتر سال 2010جهان اظهار داشت: دانشمندان باید در ارایه دیدگاههای علمی از مصونیت علمی برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: توسعه همه جانبه کشور جز با توسعه علمی امکان پذیر نیست و قهرمانان در این عرصه در حقیقت پیام آوران اصلی توسعه یک کشور به شمار می آیند، لذا دانشمندان و اندیشمندان باید همچون قضات، نمایندگان مجلس، سفرا که از مصونیت پارلمانی و سیاسی برخوردار هستند، مصونیت علمی داشته باشند.

وی ادامه داد: متأسفانه ازقهرمانان علمی حتی در حد قهرمانان ورزشی تجلیل شایسته و بایسته به عمل نمی آید لذا از مسئولان نظام و مردم دانش دوست انتظار می رود از قهرمانان علمی تا حدامکان در حد قهرمانان ورزشی تجلیل کنند.

وی خاطر نشان ساخت: مصونیت علمی برای اندیشمندان و دانشمندان تنها راه شکوفایی علم و اندیشه می باشد و ضمن تبریک انتخاب دکتر 'دومیری گنجی' به عنوان دانشمند برتر جهان در سه سال متوالی به مردم دانش دوست بابل و جامعه علمی کشور باید گفت که این انتخاب موجب مباهات وافتخاربرای شهروندان بابلی به شمارمی آید.

به گزارش روابط عمومی  درخاتمه مراسم ازسوی شورای اسلامی شهربابل ،هدایایی به رسم یادبود به استاد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان دانشمند برترسال 2010جهان اهداشد .