دانشگاه صنعتی بابل، خود را موظف به رفع نیازهای علمی صنعتگران مازندران می داند

۲۸ فروردین ۱۳۸۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۲۳۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۸
دانشگاه صنعتی بابل، خود را موظف به رفع نیازهای علمی صنعتگران مازندران می داند


رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل عنوان کرد: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل خود را موظف به رفع نیازهای علمی صنعتگران استان مازندران می داند.

دکتر'عسکر جانعلی زاده' در نشست با اعضای هیات امنای موسسه مشارکت های مردمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار داشت: برای تحقق رفع نیازهای صنعتی مازندران طرح توسعه دانشگاه باید اجرایی شود.

وی ضمن بیان این مطلب که باید مرزهای دانش توسط نخبگان، چهره های علمی و دانشجویان فتح شود؛ یادآور شد: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت می کند.

وی همچنین به پیام مقام معظم رهبری در سال 89 اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: این دانشگاه با همکاری دستگاههای اجرایی استان، اعضای هیات علمی، هیات امنای موسسه مشارکتهای مردمی و غیره همه همت خود را برای تحقق آرمانهای انقلاب در سال همت مضاعف و کار مضاعف به کار خواهد گرفت.

'جانعلی زاده' درباره اجرای طرح توسعه دانشگاه در زمین مرزن آباد بابل نیز گفت: احداث دانشگاه در هر مکانی از شهرستان به نفع مردم آن منطقه است و در رشد علمی، فرهنگی و جایگاه آن مکان نقش اساسی دارد.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اعلام کرد: آمادگی هر نوع همکاری را با اهالی منطقه برای اجرای طرح توسعه دانشگاه را دارا می باشیم.

وی عنوان کرد: در صورت عدم واگذاری زمین، در دور سوم سفر هیات دولت به استان، مصوبه اجرای طرح توسعه دانشگاه را نخواهیم داشت.