اطلاعيه انتخاب واحد نيمسال دوم 89-88 دانشجويان کارشناسي ارشد و دکتري تخصصي

۱۸ بهمن ۱۳۸۸ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۱۹۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۷


اطلاعيه انتخاب واحد نيمسال دوم 89-88
دانشجويان کارشناسي ارشد و دکتري تخصصي


زمان انتخاب واحد  :   روزهای يكشنبه 18/11/88   تا    چهارشنبه  21/11/88
تاريخ شروع نيمسال: يكشنبه 25/11/1388
انتخاب واحد اينترنتي،
قابل توجه دانشجويان كارشناسي ارشد:
۱: دانشجو مجاز است در هر نيمسال تحصيلي بين 8 تا 14 واحد درسي را انتخاب نمايد. حداقل تعداد واحدها بدون محاسبه واحد جبراني و نيز واحد پايان نامه مي باشد. همچنين نام نويسي دانشجو در نيمسالي كه كمتر از 8 واحد براي وي باقي مانده است، بلامانع است.
2: به استناد ماده 43 آئين نامه آموزشي، ثبت نام دانشجو در نيمسال چهارم منوط به تصويب موضوع پايان نامه در شوراي تحصيلات تكميلي گروه آموزشي(تا قبل از شروع ترم) مي باشد، بنا براين آن دسته از دانشجويان ورودي 87  كه موضوع پايان نامه آنها در شوراي گروه مصوب نشده، مجاز به شركت در انتخاب واحد نمي باشند.
3: دانشجويان ورودي 87 و 86 كه در نيمسال و يا نيمسالهاي قبل واحد پايان نامه را اخذ كرده اند مجددا'(تا زمان دفاع از پايان نامه) مي بايد نسبت به اخذ مجدد اين واحد اقدام نمايند.
4 : دانشجويان ورودی ۸۶، لازم است تا پس از تکميل فرم گزارش پيشرفت کار و تاييد استاد راهنما، مجوز سنوات نيمسال ششم خود را از دانشکده مربوطه دريافت نمايند.
توجه : فرم گزارش پيشرفت کار، همچنين ليست دروس ارائه شده در نيمسال، در پايگاه اينترنتی بخش تحصيلات تکميلی موجود می باشد:
www.edu.nit.ac.ir/postgraduate/forms.php
www.edu.nit.ac.ir/news.php

  انتخاب واحد از طريق سايت :  http://golestan.nit.ac.ir
 

دانشجويان شبانه بايد حداكثر تا تاريخ 17/11/1388 ، مبلغ شهريه خود را به حساب شماره  ۶۵۶۴۹- ۹۲۷۰، بانک تجارت-شعبه شريعتي بابل و به نام تمركز درآمد شبانه دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل واريز و اطلاعات مندرج در فيش را بر روي سايت گلستان(منوي آموزش-شهريه-پرداختهاي دانشجو) ثبت نمايند. دانشجويان مي بايد اصل فيش واريزي خود را در ابتداي نيمسال به حسابداري دانشگاه تحويل دهند.
 
مبلغ شهريه واريزي:
۱-استفاده کنندگان از وام : ورودي ۸۶-۸۷-۸۸ مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰ ريال
۲-ساير افراد مطابق ميزان شهريه مندرج در دفترچه آزمون
 
قابل توجه دانشجويان دكتري تخصصي:
1: دانشجويان سال دوم مي بايد واحد ارزيابي جامع را اخذ و تا قبل از گذراندن آن در نيمسالهاي بعد تمديد نمايند. دانشجوياني كه ارزيابي جامع خود را با موفقيت سپري نموده اند مي بايد در نيمسالهاي بعد(تا زمان دفاع از رساله) واحد رساله دكتري را انتخاب نمايند.
 

زمان حذف و اضافه(ترميم) : 2/12/1388  تا  5/12/1388
 

بخش تخصيلات تکميلي دانشگاه
5/11/1388