دانشمندان ايران انحصار علمي را شکسته‌اند

۲۱ بهمن ۱۳۸۸ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۱۸۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۴
دانشمندان ايران انحصار علمي را شکسته‌اند

معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي کشور گفت: دانشمندان و اساتيد دانشگاه‌هاي ايران، زلزله علمي در جهان ايجاد کرده‌اند و انحصار را در حوزه علمي شکسته‌اند.

 

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام 'داود رنجبران' در نشستي با اعضاي شوراي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل افزود: افتخارآفرينان حوزه علم و دانش متعلق به ملت هستند و تقدير از آنها، تقدير از ارزشهاست.
وي با بيان اينکه دانشگاه‌ها در بخش علمي و پژوهشي رتبه بندي مي شوند، اظهار داشت: 'رتبه بندي فرهنگي دانشگاه‌ها' از جمله طرح‌هاي جديد در سطح دانشگاه‌هاست که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در حال اجرايي کردن اين طرح مي باشد.
حجت الاسلام رنجبران ادامه داد: تاکنون 320 شاخصه فرهنگي در اين طرح توسط نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها استحصال شده که به‌زودي در سطح ملي مراحل اجرايي آن طي خواهد شد.
وي با اشاره به جنگ نرم دشمنان، اضافه کرد: دشمن در هر جايي که سرمايه گذاري مي کند ما نيز بايد در همان حوزه براي خنثي کردن فتنه، اقدام کنيم.
در ادامه اين مراسم، رئيس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل طي سخناني گفت: امروز جنگ نرم دشمن از طريق رسانه ها خطرناک‌تر از جنگ هشت سال دفاع مقدس است و بايد همواره هوشيار باشيم.
'عسکر جانعلي‌زاده' تصريح کرد: تنها راه مبارزه با تهاجم فرهنگي دشمنان، توليد علم و جنبش نرم‌افزاري است که همه ما بايد به اين مهم توجه داشته باشيم.
در خاتمه اين جلسه، از دکتر جانعلي‌زاده و حجت الاسلام 'محمدباقر حسيني' مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با اهداي جوايزي تقدير شد.