بیانیه واحد خواهران نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی نوشیروانی

۲۴ تیر ۱۳۸۸ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۰۸۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۴
بیانیه واحد خواهران نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت شهادت بانوی عفیفه و محجبه مروه الشربینی در دادگاه آلمان
 

بسمه تعالی<?xml:namespace prefix = o ns = 'urn:schemas-microsoft-com:office:office' />

 

بیانیه واحد خواهران  نهاد  مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی

نوشیروانی بابل به مناسبت شهادت بانوی عفیفه و محجبه مروه الشربینی در دادگاه آلمان

 

دیگر بار شاهد رسوایی دنیا ی غرب هستیم . کشورهای به ظاهر متمدنی که ادعای دموکراسی و حقوق بشر را دارند ، اما مهد تمامی جنایات ناجوانمردانه اند، با شهادت مظلومانه ی خانم دکتر مروه الشریینی ، چهره کریه خود را با نقض قانون بشری به نمایش گذاشتند .

آن گاه که قطره های زلال اشک پسر بچه ی سه ساله ی که مادرش را که رویای کودکی اش با او معنا می شد، در خون تپیده می دید ، به راستی او با همان فهم کودکی اش جرم مادرش را چه دانست ؟

بی شک همانند تمامی عقل های آگاه و هوشیار ، تنها گناهش را دفاع از هویت اسلامی ،شرف ، دیانت و نجابت اش یافت . اسلامی که هدف  ضربه های کاری و دست های خون آشام مستکبران نژاد پرستی قرار دارد که برایشان محو حقیقت اسلام آرزوی ایست که قطعا سینه های پولادین مسلمین جهان هرگز اجازه تحقق آن را نخواهد داد .مانیز با محکوم کردن این جنایت بی رحمانه خواستار قطع شدن     دست های کثیفِ از خدا بی خبران هستیم . و اعلام می داریم  همچون آن بانوی نمونه واسوه ی یک زن مسلمان تاپای جان آماده ی دفاع از ارزش های دینی مان هستیم و تمامی زنان آزاده و وجدان های بیدار را ، آنان که آزادگی ، حق پرستی و بشر دوستی در رگ هایشان جاری و زمزمه ی وجودشان است ، به هم صدایی فرا می خواهیم .

 

واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل