برگزاري دومين نشست اعضاي هيأت علمي با هيأت رييسه دانشگاه

۱۷ تیر ۱۳۸۸ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۰۸۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۳۷
برگزاري دومين نشست اعضاي هيأت علمي با هيأت رييسه دانشگاه

دومين نشست اعضاي هيأت علمي با هيأت رييسه

دراين نشست كه با حضور اعضاي هيأت علمي و هيأت رييسه دانشگاه برگزار شد،‌ ابتدا دكتر شكراله شكري به ارائه گزارشي ازاهم فعاليت هاي صورت پذيرفته و در دست اقدام دانشگاه پرداخت. رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در خصوص جذب هيأت علمي و كاركنان گفت: با توجه به مجوز 20 نفر بورسيه و 20 نفر جذب هيأت علمي، مااقدامات لازم را در اين خصوص انجام داديم و هم اكنون در وزارت علوم در حال بررسي نهايي مي باشد.
همچنين در رابطه باجذب كاركنان ، مجوز 10 نفر كارمند به صورت قرارداد انجام كار معين و 15 نفر به صورت جذب كارشناس به ما داده شد كه براي جذب كارشناسان با توجه به اينكه مصوبه هيأت امنا مي بايست به امضاي وزير علوم برسد، هنوز در دست بررسي است.
دكتر شكري در رابطه با كميته ارتقاء و بهره وري و كميته تحول اداري در دانشگاه افزود: مقدمات كار در هيأت رييسه صورت گرفته است و اظهار اميدواري كردكه به زودي به ساختار دانشگاه اضافه خواهد شد. همچنين وي به فعاليت دفتر نظارت و ارزيابي دانشگاه و طرح هاي عمراني در دست اقدام اشاره كرد.
رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به طرح توسعه دانشگاه اشاره كرد و اولين و مهمترين موضوع را زمين دانشگاه ناميد كه به زودي به دانشگاه تحويل داده خواهد شد.
در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی ضمن تجليل از دكتر شكري رياست دانشگاه وي را انساني اخلاق مدار و ولايت مدار معرفي نمود وي ضمن تشکر از همه اعضاء هیئت علمی در خطاب به مسئولین دانشگاه اینگونه جلسات را بسیار مفید و از هر گونه تشريفات برحذر دانست.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود ، به فرصتهای مغتنم ماه رجب ،ماه شعبان و ماه رمضان برای خودسازی بیشتر و توجه بیشتر به ذکر و یاد خدای متعال ، ماه رجب را ماه ولایت ، ماه شعبان را ماه رسالت و این دو ماه را دروازه ورود به ماه خدا ،یعنی ماه پربرکت رمضان قلمداد کرد.
وي افزود فرصت عمر محدود است لذا باید تلاش کنیم از فرصت عمر به بهترین شکل ممکن استفاده نماییم.
حاج آقا حسینی، در پایان سخنان خود با بیان اینکه بعد از انتخابات پرشور دهمین دوره ریاست جمهوی ، اكنون دوره رفاقت و همدلی است از همه اعضاء هیئت علمی و مجموعه دانشگاه درخواست کرد همه به کلام رهبر معظم انقلاب باور داشته باشیم که فرمودند ، هر کسی به هرکدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با قصد قربت رأی بدهد عبادت کرده است، همچنين درخواست نمود خدای نکرده فضای دانشگاه را به سمتی نبریم که به جای داشتن وحدت ، اتحاد و همدلی و تلاش برای توسعه همه جانبه دانشگاه ،فضای غبار آلود و ناامن به وجود بیاید.
وي افزود اگر بخواهم محوری ترین کلام خود را در طول خدمتگذاری به این دانشگاه عزیز در یک جمله بیان کنم، آن جمله حفظ وحدت و همدلی است که با محوریت دینداری ، اخلاق اسلامی و وجدان بیدار شکل می گیرد.
در غیر این صورت استعدادهای دانشگاه به جای ایجاد پیشرفت و توسعه در راههای نامناسب دیگری صرف خواهد شد. وي ضمن تأکید بر این نکته که همه باید بتوانند آزادانه اظهار نظر نمایند ، این نکته مهم را گوشزد کرد که موضع گیری هایمان و حرفهایمان نباید خدای نکرده موجبات طمع ورزی دشمنان و خرسندی آنان را فراهم کند. و نباید خدای نکرده حرفهایمان قلب مقدس وجود نازنین حضرت بقیه ا... روحی لتراب مقدم الفداء را از ما دلگیر نماید.
ایشان در پایان ضمن تقدیر و تشکر دوباره از همه اعضاء هیئت علمی دانشگاه بیان کرد که دفتر نهاد رهبری به یاری و کمک همه اساتید نیازمند است. و از آنها خواست اگر انتقاد و پیشنهادی دارند ارائه نمایند.
جلسه با طرح نظرات و پرسش هاي اعضاي هيأت علمي دانشگاه و پاسخ هيأت رييسه خاتمه يافت.