بیانیه مهم مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ،بخاطر حضور پرشور ملت عزیز ایران در انتخابات

۲۳ خرداد ۱۳۸۸ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۰۷۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۹

    محضر گرامي اساتيد فرهيخته، دانشجويان پر تلاش و کارمندان صديق ، دانشگاه صنعتی نوشيرواني بابل <?xml:namespace prefix = o ns = 'urn:schemas-microsoft-com:office:office' />

سلام عليکم

خداي بزرگ را صادقانه شاکريم که ملت عزيز ، هوشيار و غيور کشورمان از امتحان بزرگ ديگري سرافراز بيرون آمدند. خداي مهربان را براي همه الطاف و نعمت هاي بيکرانش بر اين مردم بزرگوار سپاسگزاريم. حضور پرشور همه اقشار مردم عزيزمان يکبار ديگر مشت محکم ديگري بود بر دهان ياوه گويان زياده خواه . اينجانب ضمن تبريک به مقام معظم رهبري ، ملت عزيز ايران و بويژه شما دانشگاهيان عزيز دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل ، نکاتي را بعنوان عضوي کوچک در اين دانشگاه عزيز به محضر شما عرض مي کنم ، که به فضل الهي اينجانب و همه شما دانشگاهيان به آن عمل نمائيم .

آنچه که در روزهاي گذشته، قبل از انتخاب مردم عزيزمان اتفاق افتاد ، رقابت بود. اگر چه فراز و نشيب هاي فراواني را طي کرده است اما آنچه که اکنون هر انسان اهل درک و تحليلي و هر کسي که دل در گرو اعتلاي اين کشور عزيز و بزرگ دارد به آن مي انديشد ، رفاقت و همدلی است . رئيس جمهور منتخب اکثريت ملت عزيزمان ، نه رئيس جمهور بخشي از مردم بلکه خادم همه ملت ايران است. اتحاد و وحدت ميان دانشگاهيان عزيز که حول محور دينداري ، اخلاق اسلامي و وجدان بيدار ، شکل مي گيرد بحول و قوه الهي خنثي کننده بسياري از توطئه هاي خطرناک و پيچيده دشمنان اين ملت خواهد بود. برادران وخواهران عزيزم ، اينجانب متواضعانه و خالصانه از فرد فرد شما عزيزانم ، انتظار دارم رفتار و گفتارمان به شکلی باشد که باعث یأس و ناامیدی دشمنان ملت و موجبات خوشنودی و رضایت خدای متعال و وجود نازنین حضرت بقیه ا... روحی لتراب مقدمه الفداء را فراهم آورد. 

آنچه مهمتر بود حضور حداکثري مردم  عزيزمان و لبيک پر شور ملت به رهبر عظيم الشان انقلاب بود که بحمد الهي چه زيبا ، محقق شد. در پايان خالصانه به محضر عزيزتان يکبار ديگر عرض ارادت و محبت نموده و از خداوند متعال عاجزانه مسئلت دارم که همه ما را از بهترين پيروان وجود نازنين حضرت بقيه ا... روحي لتراب مقدمه الفداء قرار دهد.

  با تشکر

   حسيني  

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري

  دانشگاه صنعتي (نوشيرواني) بابل

     23/ 3/ 1388