بيانات مسئول محترم نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل

۲۱ بهمن ۱۳۸۷ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۰۳۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۷

بسمه تعالي<?xml:namespace prefix = o ns = 'urn:schemas-microsoft-com:office:office' />

بيانات مسئول محترم نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در جلسه شوراي دانشگاه مورخ 20 / 11/ 87

حاج آقاي حسيني مسئول نهادرهبري دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در جلسه شوراي دانشگاه که در روز يکشنبه مورخ 20/11/87 ساعت 6 عصر در دانشگاه برگزار شد، ضمن تبريک سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران به مطالب ذيل اشاره کردند.

ايشان ضمن تقدير و تشکر از رياست دانشگاه آقاي دکتر شکري از اينکه هنوز تبديل حکم ايشان از سرپرستي به رياست از سوي وزارتخانه مربوط انجام نشد انتقاد کرد ، ايشان با بيان شرايط خاص دانشگاه تسريع در اين امر را خواستار شد.

ايشان هم چنين همه اساتيد و اعضاء هيئت علمي دانشگاه را به وحدت و همدلي بيشتر فراخواند و اين امر را رمز تعالي همه جانبه دانست . مسئول نهاد رهبري دانشگاه با بيان اينکه ،  دانشگاه تازه مستقل شده صنعتي نوشيرواني بابل رتبه اول در بخش فناوري در ميان 300 دانشگاه کشور را بدست آورد از همه مسئولين استان خواست که در توسعه بيشتر اين دانشگاه کوشا باشند.

در پايان ايشان با تقدير و تشکر ازامام جمعه محترم شهرستان بابل جناب حجه الاسلام والمسلمین روحانی به خاطر حمایت های همه جانبه ایشان از مجموعه دانشگاه و تقدیر و تشکر از زحمات شوراي دانشگاه و هيئت رئيسه ، از همه اعضاء شوراي دانشگاه و هيئت رئيسه ، خواست تا با وحدت رويه بيشتر و تلاش بيشتر راه را براي نفوذ بعضي از شايعات بي اساس ببندند.