جشن بزرگ روز ملّی دختران با سخنرانی سرکار خانم دکتر مهدیه الهی قمشه ای

۱۴ آبان ۱۳۸۷ | ۰۸:۵۱ کد : ۲۰۰۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۹
جشن بزرگ روز ملّی دختران با سخنرانی سرکار خانم دکتر مهدیه الهی قمشه ای

<?xml:namespace prefix = v ns = 'urn:schemas-microsoft-com:vml' />

<?xml:namespace prefix = o ns = 'urn:schemas-microsoft-com:office:office' />

جشن بزرگ روز ملّی دختران

 

با همت کانون ریحانۀ واحد خواهران دفتر نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری و معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی (نوشیروانی) بابل به مناسبت میلاد پر برکت کریمۀ اهل بیت حضرت معصومه سلام ا... علیها و روز ملّی دختران در جهت ارج نهادن به این هنر آفرینش،جشنی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم پر شورکه حدود 700 نفر که شامل مسئولین، اساتید محترم دانشگاه و روحانیّون معزّز و دانشجویان پسر و دختر شرکت نمودند پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری برجستۀ کشوری آقای محمّد جواد رجب تبار، 'حجّت الاسلام والمسلمین نوروزی' از طرف دفتر نهاد از کسانی که به هر طریقی در اجرای بهینۀ این مراسم یاری رساندند تشکّر نموده و در جملات کوتاهی، نقش دختران جوان را در سلامت جامعه بیان نمودند و همچنین مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی رهبری 'جناب حجّت الاسلام سیّد باقر حسینی کریمی' نیز فرمایشاتی را ایراد نمودند و به خاطر حضور سرکار خانم دکتر الهی قمشه ای در تعالی مقام شامخ زن، خیر مقدم عرض نمودند.

در این مراسم که با سخنرانی زیبای 'محقّق دکتر مهدیه الهی قمشه ای' با موضوع زن،تجلّی عرفان و محوریّت زن در ادبیات عرفانی همراه بود، به 10 نفر از دانشجویان دخترِ نمونه به قید قرعه جوائزی اهداء گردید.

در خلال این مراسم نیز کلیپی از دختران نمونۀ ایرانی و نقش آنان در عرصه های مختلف فرهنگی،هنری،ورزشی،اجتماعی و ...پخش گردید.

این مراسم با برگزاری اجرای موسیقی سنتی 'گروه موسیقی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل' و پذیرایی به اتمام رسید.


( ۱ )