مراسم گرامیداشت مقام استاد ( معلم ) اردیبهشت 87 - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۹۵۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۹
مراسم گرامیداشت مقام استاد ( معلم ) اردیبهشت 87 - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
در عصر روز شنبه مورخ 14/2/87 برای اولین بار بطور مستقل همراه با استقلال کامل دانشگاه صنعتی نوشیروانی بـابــل ، مراسم گرامیـداشت مقـام استــاد ( معلم )با حضور اعضای محترم هیئت علمی شاغل و بازنشسته در یک فضای بسیار صمیمی برگزار گردید.
ابتدا در این مراسم آقــای دکتـر تقی زاده معاون آمــوزشی دانشگاه ضمن گزارشی از وضعیت موجـود آموزشی دانشگـاه برنامه های آتی توسعه آموزشـی دانشگـاه را به اطلاع حاضرین مجلس رساندند.

سپس آقای دکتـر شکراله شکـری کجوری اولین سرپرست دانشگاه ضمن تشکر از زحمـات رؤسای سابق دانشگــاه در بیانـات مبسوطی برنامـه های جدید خود را به اطلاع اعضای محترم هیئت علمی رساندند.
ایشان در بخشی از سخنـان خود ضمـن درخواست یاری از همه همکـــاران به ویژه رؤسای پیشیـن خواستــار فعالیــت گستـرده تر مؤسسـه مشارکـت های مردمـی شدند.
وی جایگاه علمــی دانشگاه ما را در سطح کشور بسیار عالی توصیف نمودند و نیز نسبت به دستیابی به موقعیت های برتر علمی در آینده نزدیک با توجه به استقلال کامل دانشگاه ابراز امیدواری کردند.
دکتـر شکـــری در ادامـه بیانـات خود وعـده فـرمودنـد که به زودی جشن استقـلال دانشگاه را با حضور کلیه دانشگاهیان،مسئولان استانی و مردم شریف بابل برگزار نمایند.
سپس گروه موسیقی چکـاوک دانشگــاه به اجرای موسیقی سنتــی پرداختند.
به دنبال آن حضـرت حجةالسلام و المسلمیـن حاج آقا حسینی نماینده ی محتـرم مقــام معظــم رهبـــری در دانشگـاه ضمن اشاره به مقام و ارزش والای استادی ، شخصیت علمـی و فرهنگــی استـاد مطهـــری را از زوایـای مختلف مــورد بررسی قرار دادند.
در ادامه مراسم از اساتید نمونه :
1) آقــای دکتــر حسین عیسی زاده از دانشکـده مهندسی شیمی
2) آقــای دکتــر علی اکبر رنجبـر از دانشکـده مهندسی مکـــــانیــک
3) آقــای دکتــر عیسی شوش پاشا از دانشکده مهندسی عمــران
4) آقــای مهنـدس محسن مجیــدی از دانشکـده مهندسی بــــــرق
5) آقــای دکتــر عزیزاله باباخانی از گروه علوم پایــه
و اساتیـــد ارتقــا یافته :
1) آقــای دکتــر جواد واثقی امیری به درجه ی دانشیـــاری
2) آقــای دکتــر کامیــار موقــرنـژاد به درجه ی دانشیــــاری
3) آقــای دکتــر محمـد رضا کرمی به درجه ی دانشیــــاری
4) آقــای دکتــر حسـام طاهریــان به درجه ی دانشیــــاری
5) آقــای دکتــر بهرام عزیزاله گنجی به درجه ی استادیاری
و همچنیــن از دو تن از خانواده های محتـــرم مرحوم دکتــر علی اصغر باستـانی و مرحوم دکتــر محمد زمان موسوی تجلیل به عمل آمد.
از نکـات برجستـه ی این مراسـم حضـور پرشــور همکاران بازنشستـه ی هیئت علمـی برای اولیـن بــار و قدردانـی از آنـان و نیـز معرفـی
همکاران جدید هیئت علمی به حاضرین بود.
مراسم با اقامه ی نماز جماعت خاتمه یافــت.