تجلیل از قهرمان ورزشی دانشگاه

۱۶ آبان ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۹۰۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۲
تجلیل از قهرمان ورزشی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی، مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.
در این مراسم تجلیل رییس دانشگاه، معاون دانشجویی، مدیران تربیت بدنی و دانشجویی و قهرمانان مسابقات ورزشی دانشگاه های منطقه 4 کشور و برگزیدگان سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویی حضور داشتند.
دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این مراسم با تشکر و قدردانی از حضور قهرمانان گفت: حضور در جمع شما عزیزان مایه مباهات است، شما عزیزانی که شاخصه های دانشگاه را در حوزه ورزشی ارتقاء بخشیده اید.
وی با بیان این  که یکی از سیاست های کلی دانشگاه توجه به امر ورزش است گفت: همواره به شورای ورزشی دانشگاه تاکید می شود تا شرایطی را فراهم آورد که همگان بتواند ورزش کنند.
رییس  دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: قهرمانان ورزشی باید بدانند که قطعا قابلیت موفقیت در حوزه های علمی، پژوهشی و ... را نیز دارا می باشند و این دانشگاه نیز دارای پتانسیل ها، توانمندی ها و شاخص های علمی مطلوبی است که امکان رشد علمی را برای همه به وجود می آورد.  
دکتر واثقی امیری خطاب به قهرمانان ورزشی دانشگاه گفت: فعالیت در حوزه ی ورزش همیشه ارزشمند است و یک قهرمان باید در همه زمینه ها الگو باشد.
وی افزود: محدویت امکانات و فضای ورزشی در دانشگاه بسیار زیاد است. از محل کمک های مردمی و خیرین فضای ورزشی جدیدی در حال ساخت است که اگر با تامین منابع به بهره برداری برسد می تواند پاسخگوی بخشی از نیازها باشد.
در ادامه علی یعقوبی مدیر تربیت بدنی به ارائه گزارش عملکرد پرداخت و سپس قهرمانان به ارائه نقطه نظرات و پیشنهاداتشان پرداختند.
این مراسم با تقدیر از قهرمانان ورزشی به پایان رسید.