پیام رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۸۸۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۱
پیام رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
به گزارش روابط عمومی، دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت آغاز سال تحصیلی 96-95 پیامی صادر نمود که متن آن به شرح ذیل می باشد:
به نام خدای دانش و اندیشه
ماه مهر اولین ماه از پاییز هزار رنگ از راه می‌رسد تا وسوسه‌ای شورانگیز را در دل‌های مادران و پدران این سرزمین پهناور مستولی کند و دریچه فصل آموزش را به روی فرزندان این کهن بوم و بر بگشاید. این چنین است که در همیشه تاریخ در رقابتی تنگاتنگ پنجه در پنجه فروردین می‌افکند. چه فروردین شروع دوباره بهار طبیعت و نویدبخش سرسبزی باغ و بوستان است و ماه مهر پیام‌آور بهار دانش و سرسبزی جان‌های جوانان و نوجوانان برومند ایران سرفراز ماست. دانشگاه بر دو مدار آموزش و پژوهش می‌چرخد و به این معنا دانشگاه پایگاه بزرگ دانش بشری، خواستگاه پژوهش در عرصه‌های مختلف علوم و تولید دانش و اندیشه است. هر ساله با اعلان اسامی پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری صدها تن از جوانان کشور عزیز ما ایران در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به جمع ما در دانشگاه می‌پیوندند تا به همراه سایر دانشجویان سفری شیرین با اهداف آموزشی و پژوهشی را آغاز کنند.
اینجانب با تبریک صمیمانه آغاز سال جدید تحصیلی، مقدم دانشجویان راه‌یافته جدید را گرامی می‌دارم و سال‌هایی سرشار از خاطراتی خوش همراه با دانش‌اندوزی برای ایشان آرزومندم. از خدای رحمان و رحیم می‌خواهم تا گام‌های مسئولان، مدیران و کارکنان دانشگاه را در خدمت به دانشجویان عزیز استوارتر، دستان اعضای هیأت علمی دانشگاه در امر آموزش را پرتوان‌تر و بر توفیقات دانشجویان در عرصه‌های آموزش و پژوهش بیافزاید.