برگزاری مسابقات ورزشی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۲۶ آذر ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۸۶۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۴
برگزاری مسابقات ورزشی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
به گزارش روابط عمومی، به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو مسابقات ورزشی در رشته های مختلف از قبیل بدمینتون و تنیس روی میز دختران، فوتبال دستی بین کارمندان و اساتید و بدمینتون کارمندان خانم برگزار گردید که به شرح ذیل می باشد:
مسابقه بدمینتون دختران با حضور ‌30 دانشجو در سالن تربیت بدنی برگزار شد و خانم مینا نادیان به مقام اول و خانم ها فاطمه سمنان و عاطفه گلی به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.
مسابقه تنیس روی میز دختران با حضور 16 نفر برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد: مقام اول: فائزه ولی الهی، مقام دوم: عطیه میهن دوست و مقام سوم: فایزه حاتمیان
مسابقه فوتبال دستی بین کارمندان و اساتید دانشگاه با حضور12تیم برگزار شد و تیم پرسپولیس با حضور آقایان دکتر رسولی و علیزاده اول شد، تیم قائم با حضور دکتر مطیعی و حسینی دوم و تیم ساخت و تولید با حضور آقایان صادقی و فلاحتی سوم شد.سرپرست فنی این مسابقه سید سعید آقایی بود.
همچنین یک دوره مسابقه بدمینتون کارمندان خانم نیز با حضور 12 نفر بانوی کارمند برگزار گردید که نتایج زیر حاصل گردید: مقام اول :معصومه بخشی مقام دوم مریم شیروانی مقام سوم:کوثر نظر پور. سرپرست مسابقات خانم ها سرایدار منصور و پریزادیان بودند.
گفتنی است ناظر کل مسابقات علی یعقوبی مدیر تربیت بدنی دانشگاه بود.