گزارش عملکرد مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۲۵ آذر ۱۳۹۳ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۸۶۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۸
گزارش عملکرد مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
به گزارش روابط عمومی دکتر مجید عباسی مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل طی نشستی با روابط عمومی، به معرفی این مرکز و ارائه گزارش عملکرد آن پرداختند .
دکتر عباسی گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بعد از طی مراحل درخواست و صدور موافقت اصولی برای تاسیس مرکز رشد، بر اساس آیین‌نامه راه‌اندازی و تاسیس مرکز رشد از جمله، مطالعات اولیه و امکان سنجی و تهیه گزارش توجیهی و تکمیل کاربرگ درخواست تاسیس مرکز رشد و ارائه آن به معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اسفند 87 با تصویب کمیته تخصصی فناوری این معاونت موفق به کسب دریافت مجوز موافقت اصولی برای تاسیس مرکز رشد شد.
ایشان افزودند: اساسنامه مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بعد از تهیه و تدوین به معاونت فناوری وزارت علوم و تحقیقات ارائه گردید و در تاریخ 9/07/87 در پنجاه و چهارمین نشست کمیته تخصصی فناوری تصویب و به تائید وزیر محترم علوم ، تحقیقات و فناوری رسیده است. بعد از دریافت مجوز موافقت اصولی تهیه آئین نامه‌ها و فرآیند‌های کاری این مرکز از جمله آیین نامه مالی مرکز رشد و آیین‌نامه پذیرش هسته و واحد‌های فناور در دستور کار این مرکز قرار گرفت همچنین آیین نامه مالی مرکز رشد به تصویب هیئت امنای دانشگاه رسید.
مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: این مرکز به عنوان محور اساسی توسعه کسب و کار دانش‌بنیان در استان مازندران تلاش می‌نماید تا با رویکرد تعالی مستمر در حوزه‌های مدیریت، نیروی انسانی، آموزش و فناوری با ارائه‌ی بهترین خدمات به واحد‌های فناور، مخترعین و کارآفرینان جوان، نقش اساسی در توسعه اقتصادی، علمی و فناوری کشور ایفا نماید.
آمار جذب و پذیرش، فهرست نهایی واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد، فهرست نهایی دوره‌های برگزار شده در مرکز رشد از آذر 92 تا آذر 93، فهرست تفاهم‌نامه‌های مرکز رشد، فهرست دستاوردهای واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد، اختراعات ثبت شده توسط واحدهای فناور، موفقیت‌های بارز واحدهای فناور در سال 93 در فایل پیوستی موجود می‌‌باشد.