مراسم تودیع و معارفه مدیر مالی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید

۱۵ مهر ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۹۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۷
مراسم تودیع و معارفه مدیر مالی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه مدیر مالی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور کارمندان معاونت اداری مالی و مسئولین دانشگاه برگزار گردید.
دکتر سید هاشم رسولی معاون اداری مالی دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا، شهدای گمنام و 12 شهید دانشگاه و تشکر و قدردانی از حضور کارمندان در این جلسه اظهار داشت: خدمات سرکار خانم علیزاده به دانشگاه بر کسی پوشیده نیست، که در این جا نهایت تشکر و قدرانی را از ایشان داریم.
معاون اداری مالی گفت: اجرای دقیق آیین نامه، مدیریت درست و همدلی که ایشان با تیم کاری خودشان داشتند موجب  شد تا شاهد کمترین مشکلات در این حوزه باشیم و گواه این مدعا گزارش دستگاه های ناظر بر دانشگاه می باشد.
دکتر رسولی ضمن اشاره به تحریم های ناجوانمردانه گفت: فراز و نشیب‌های زیادی در خصوص اعتبارات دانشگاه وجود داشته که الحمدالله با مدیریت خوب سرکار خانم علیزاده 6 ماه اول سال را با خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم که این روند ادامه یابد.
ایشان حوزه معاونت اداری مالی دانشگاه را موتور محرکه دانشگاه معرفی کرد و گفت: کوچکترین خلل در این بخش مانع رسیدن دانشگاه به اهداف عالیه می‌گردد.
ایشان در پایان از مدیر مالی جدید خواستند با ایجاد همدلی و تعامل بیشتر با واحد‌های مختلف موجبات رشد این حوزه و در نهایت افق روشن برای دانشگاه را رقم بزند.

در ادامه سرکار خانم علیزاده مدیر مالی سابق دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور همه همکاران گفت: اینجانب همیشه از خداوند متعال خواسته‌ام که نیرویی به من عطا نماید که صادقانه و با جدیت کارهایم را انجام دهم تا در هنگام خواب یک وجدان راحت و در بیداری شاهد حل مشکلات مردم باشم.
ایشان از صمیمیت و همدلی و همکاری همه جانبه همکاران خود در واحد معاونت اداری مالی تشکر و قدردانی نمود و از آقای بیک زاده خواستار شد تا این صمیمیت‌ها را حفظ نماید و همچنین از ایشان به دلیل قبول این مسئولیت تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه آقای علی اکبر بیک زاده مدیر مالی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز ضمن تشکر و قدرانی از حاضرین از همه همکاران واحد مدیریت مالی خواهان همکاری و همدلی صادقانه شد.