صدور مجوز تاسیس پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۱۲ مهر ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۹۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۱
صدور مجوز تاسیس پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
به گزارش روابط عمومی، در راستای بازخوانی نقطه نظرات رهبر فرزانه انقلاب در حوزه راهبردهای پیشنهادی با رهیافت اقتصاد مقاومتی، که صراحتا به تاسیس پردیس بین الملل پس از اخذ شورای گسترش آموزش عالی اشاره دارد، رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از  مدیر کل شورای گسترش آموزش عالی کشور درخواست بازدید از این دانشگاه را نمودند.
 پرفسور ابوالفضل حسنی مدیر کل شورای گسترش آموزش عالی کشور ضمن بازدید و تایید ظرفیت این دانشگاه با تاسیس پردیس بین الملل این دانشگاه موافقت نمودند.
مدیر کل شورای گسترش آموزش عالی کشور همچنین از رییس و هیات رییسه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به جهت اجرایی نمودن رویکرد مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی تشکر و قدردانی نمودند.
ایشان در رابطه با دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: از گذشته با این دانشگاه آشنا هستیم و دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه هم اکنون عضو هیات علمی دانشگاه های کشور می باشند که خود مایه افتخار و مباهات است و چون این دانشگاه یک دانشگاه صنعتی می باشد و فضای فعالیت های آن در زمینه فنی است، انشاءا... در بهمن ماه سال جاری دانشجویان در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد می‌توانند سر کلاس حاضر شوند.
روابط عمومی دانشگاه، این دستاورد بزرگ را به خانواده دانشگاهی استان مازندران تبریک عرض می نماید.