جریان بیداری اسلامی با توهین به مقدسات مسلمانان متوقف نخواهد شد

۲۵ شهریور ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۸۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۸
جریان بیداری اسلامی با توهین به مقدسات مسلمانان متوقف نخواهد شد
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت:جریان بیداری اسلامی با توهین به مقدسات مسلمانان جهان نه تنها متوقف نمی‌شود بلکه، این روند شدت خواهد گرفت.
دکتر عسکر جانعلی زاده طی گفتگویی ضمن محکوم کردن به ساخت فیلم موهن از سوی استکبار جهانی علیه پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) افزود: این حرکت‌ها از سوی آمریکا و صهیونیسم نشانه درماندگی این دشمنان در مقابله با ایران اسلامی است.
وی با اشاره به این‌که پیشرفت‌های علمی دانشمندان ایران اسلامی امروز در سطح جهانی زبانزد است، بیان کرد: دشمنان راهی به جز توهین به مقدسات اسلام و به شهادت رساندن دانشمندان ایران و دیگر کشورهای اسلامی نیافته‌اند، لذا با سوزاندن قرآن، ساخت فیلم موهن، نگارش کتاب علیه پیامبر اکرم (ص) عقده گشایی می‌کنند.
وی گفت: برگزاری شانزدهمین اجلاس سران غیر متعهد‌ها با حضور یکصد و بیست کشور جهان در تهران، از دیگر عوامل مهمی بود که با وجود تلاش‌های پی در پی دشمنان برای عدم حضور سردمداران کشور‌های عضو به خصوص دبیر کل سازمان ملل، خشم آمریکا را در آورده است و بر عزت ایران افزوده است.
ایشان ادامه داد: استکبار جهانی به خوبی بر بیداری اسلامی در منطقه آگاه است، لذا کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی، سرنگون کردن ظالمان و خائنان سردمدار کشورهای منطقه نشان از شجاعت مسلمانان در برابر زورگویان است و این موضوع بر خشم صهیونیسم و آمریکا افزوده است.
این چهره دانشگاهی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در محکوم کردن این جنایات شنیع اظهار داشت: ملت‌های مسلمان هرگز اجازه اهانت به مقدسات اسلام را به دشمنان اسلام نخواهند داد، لذا در برابر هر گونه حرکت خصمانه با اتحاد و همدلی انزجار خودشان را علیه استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.
' جانعلی زاده' تقویت فعالیت‌های فرهنگی از سوی دانشگاه‌ها، رسانه‌ها و مراکز فرهنگی در سطح جامعه به خصوص در میان قشر جوان را عامل مهمی برای خنثی کردن دروغ‌های کارگردان فیلم موهن علیه پیامبر اکرم (ص) به سرکردگی استکبار جهانی برشمرد.