مراسم روز کارمند در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید

۰۸ شهریور ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۸۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۴
مراسم روز کارمند در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی، دکتر عسکر جانعلی زاده رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در مراسم گرامیداشت روز کارمند ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر  اشاره نمودند که شهید رجایی در زمان تنفیذحکم ریاست جمهوری اظهار داشتند: بنده مقلد امام و فرزند ملتم  و ایشان خالصانه در مدت مسئولیتش کار نموده و مزد خدمات صادقانه اش را از خالق متعالش گرفته و به فیض عظیم شهادت نائل آمده اند.
ایشان با اشاره به ملاقات اعضا هیئت دولت با مقام معظم رهبری در خصوص پرکار بودن دولت افزودند: نگاه مقام معظم رهبری به هیات دولت یک نگاه پدرانه بوده است.
وی در ادامه با استناد به سخنان شهید دکتر بهشتی در خصوص دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با کشور جمهوری اسلامی ایران فرمودند: از این انقلاب عصبانی باشید و با عصبانیت بمیرید و خوشبختانه در طول 33سال نظام والای مقدس جمهوری اسلامی ایران مسیر آرمانها ی خودش را با همه دشمنیهای دشمنان با قدرت و صلابت ادامه داده و با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری همه این موانع  و مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت و به اهداف بلند خود خواهد رسید.
ایشان در خصوص برگزاری اجلاس غیر متعهد ها افزودند: که این اجلاس در همه کشورها برگزار می شد و هیچگاه اتفاقی نمی افتاد، ولی همین که جمهوری اسلامی ایران میزبانی این اجلاس را به عهده گرفته است می بینیم چقدر شیطنت، مقاومت اضافی و موانع و انرژی زیاد برای عدم برگزاری و یا کمرنگ جلوه دادن آن انجام می دهند که همه این دشمنی ها، عزت، استقلال و سر بلندی ایران اسلامی را نشان خواهد داد.
ایشان در خاتمه همه کارمندان و اساتید را به وفاق،  برادری و همدلی  تشویق کردند و این را رمز موفقیت  برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران دانستند.
در ادامه معاون اداری مالی دانشگاه با  عرض تبریک هفته دولت و روز کارمند افزودند:شهیدان رجائی و باهنر پیشگامان و اسوه و الکوی خدمت رسانی در نظام جمهوری اسلامی بوده اند.
وی با اشاره به اینکه روز کارمند روز ارج نهادن به مقام شامخ انسانهای وارسته ای است که غایتشان خدمت به مردم وکسب رضای پروردگار است وشایسته است که این روز را ارج بنهیم افزود: ملاک انتخاب کارمندان نمونه  وجدان کاری ، خوشروئی، نظم در کارها، وفای به عهد، حسن معاشرت با ارباب رجوع، صداقت و پاکدامنی،همفکری و دلسوزی است.
دکتر رسولی در پایان  به ارائه گزارش عملکرد حوزه اداری مالی پرداخت که عبارت اند از: انعقاد تفاهمنامه با بانک های تجارت و ملی جهت ارائه تسهیلات به کارکنان دانشگاه، تشکیل هیات اجرایی نیروی انسانی، پیگیری جلسه کمیته تحول اداری و بهره وری و برگزاری کلاسهای آموزشی ضمن خدمت که دانشگاه را در بین دستگاههای اداری استان جزء دستگاه برتر  نمود.
به گزارش روابط عمومی در پایان از آقای اصغر اصغر زاده به عنوان مدیر نمونه و آقایان حسین علیزاده، مسعود حسین پور و هادی عباس نژاد به عنوان کارمندان ساعی و پرتلاش و  آقایان مهدی شاهکلایی، علی بابا پور، محمود احمدی و خانم ها: هاجر گلی، مریم شیدایی، شهربانو صادقی، مریم اسماعیل نتاج، خدیجه پورقاسم، عظیمه خدادادی و مریم حیدری به عنوان کارمندان نمونه با اهدا لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.