مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید

۱۱ مرداد ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۷۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۱
مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی، مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه با حضور جمع کثیری از دانشجویان پسر سراسر استان و مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض خیر مقدم به کلیه شرکت کنندگان این مراسم اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که افتخار میزبانی این عزیزان را به ما ارزانی داشت.
ایشان ضمن تشکر و قدر دانی از ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به جهت حمایت های همه جانبه شان برای برگزاری هر چه بهتر این طرح در دانشگاه، کسب مقام نخست دانشگاه در سومین جشنواره فناوری نانو در میان دانشگاهها و پژوهشگاههای کشور توسط گروه پژوهشی نانوبیوتکنولوژی در سال 89، کسب مقام اول در ساخت خودروهای پیل سوختی در سطح کشور و غیره را از جمله دستاوردهای خاص دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بیان نمود.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، طرح ضیافت اندیشه را یک رزمایش بزرگ فرهنگی در برابر جنگ نرم اعلام کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری شما دانشجویان افسران جنگ نرم هستید و در برابر اقدامات سوء دشمن از جمله حملات سایبری و تبلیغات ماهواره ای و اینترنت و غیره وظیفه ی سنگینی را بر عهده دارید.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: از این که در ماه مبارک رمضان با دانشجویان عزیز سراسر استان در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هم سفره شده ایم نشان دهنده ای آن است که خدای تعالی رحمت عظیم خداوند را به خانواده دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ارزانی نمود.
ایشان در پایان از ریاست محترم و دیگر مسئولین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، از دانشجویان شرکت کننده در این طرح و مسئولین آموزش و ثبت نام طرح ضیافت اندیشه و کلیه عزیزانی که برای برگزاری هر چه باشکوه تر این طرح معنوی همکاری نموده اند تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی، طرح ضیافت اندیشه دانشجویان پسر سراسر استان مازندران از تاریخ  10/5/91 در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل آغاز گردید و تا 23 ماه جاری ادامه دارد.