کسب عنوان قهرمانی تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۰۱ مرداد ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۷۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۲
کسب عنوان قهرمانی تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
به گزارش روابط عمومی، یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های سراسر کشور از تاریخ 19/4/91 تا 29/4/91  در دانشگاه ارومیه برگزار شد که  تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این دوره از مسابقات به عنوان قهرمانی دست یافت.
علی یعقوبی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار داشت: حدود 85 دانشگاه کشور در این رویداد بزرگ ورزشی شرکت کردند و تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل قهرمان این دوره از مسابقات شده است.
وی گفت: این مسابقات در بالاترین سطح مسابقات دانشجویی سراسر کشور می باشد که هر دو سال یک بار در یکی از دانشگاه های کشور برگزار می گردد و دانشجویان قهرمان این دوره از مسابقات برای تیم ملی دانشجویان کشور دعوت می شوند و در صورت انتخاب به ینورسیاد جهانی اعزام می گردند که ینورسیاد نیز هر دو سال یک بار در یکی از کشور های جهان برگزار می گردد و سال آینده در کشور روسیه می باشد.
ایشان افزودند: علی خان پور نیز به عنوان تنها نماینده دانشگاه در رشته مسابقات کشتی یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور شرکت نمود و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
روابط عمومی دانشگاه این موفقیت ارزشمند را به اعضای این تیم، ریاست محترم دانشگاه، مدیریت تربیت بدنی، معاونت دانشجویی و کلیه دانشگاهیان تبریک عرض می‌نماید.