نشست توسعه همکاری‌های دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با سازمان تحقیقات و خودکفایی نیروی دریایی

۱۳ تیر ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۶۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۹
نشست توسعه همکاری‌های دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با سازمان تحقیقات و خودکفایی نیروی دریایی
به گزارش روابط عمومی، نشست توسعه همکاری‌های دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با سازمان تحقیقات و خودکفایی نیروی دریایی روز دوشنبه مورخ 12/4/91 در دانشگاه برگزار گردید.
در این نشست که دکتر عسکر جانعلی زاده و جمعی از اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و سردار زمانی قلعه و دیگر مسئولان سازمان تحقیقات و خودکفایی نیروی دریایی حضور داشتند مقرر گردید تا همکاری‌های دوجانبه بر محور انرژی های نو، مواد و پلیمر، تامین آب و سوخت به مدت طولانی، باتریهای چگال فیزیک، شیمی و میکروبیولوژی دریا، جاذب‌های صوتی، مخابرات و ارتباط دریایی، هیدرودینامیک و پیش رانش دریایی، استانداردهای ساخت و تست‌های غیر مخرب، کاهش RCS ، اتوپایلوت و هوشمند سازی، سطوح خود ترمیم، سبک‌سازی سازه، هیدروفرمینک و فرایند‌های ساخت، پایداری و مانور پذیری پیل‌های میکروبی و پوشش‌های ضد خزه، سنسور و سونار، خوردگی و دوربین‌های مادون قرمز باشد.
مقرر گردید یک کارگروه مشترک تخصصی فی مابین دو طرف تشکیل گردد تا به فراخور نیاز و با دعوت از متخصصان امر عناوین موضوعات قابل تعریف مشخص شود.
همچنین تصمیم گرفتند که به منظور تقویت همکاری‌های طرفین در صورت امکان همایش‌ها و سمینار‌های مشترکی را برگزار نمایند.
در پایان مسئولین سازمان تحقیقات و خودکفایی نیروی دریایی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه از آزمایشگاه‌ها و پژوهشکده فناوری نانو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بازدید نمودند.

( ۱ )