مراسم اختتامیه چهارمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزارشد

۰۴ خرداد ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۶۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۳۴
مراسم اختتامیه چهارمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزارشد
به گزارش روابط عمومی، مراسم اختتامیه چهارمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش با حضور رییس انجمن ICT ، رییس کنفرانس و جمع کثیری از محقیقن، پژوهشگران، اعضای هیات علمی و دانشجویان در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.
دکتر حسین میار نعیمی دبیر کنفرانس ضمن تشکر و قدردانی ازهمه ی حامیان و رییس دانشگاه و کمیته ی اجرایی طی گزارشی اظهار داشت: در چهارمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش 455 مقاله از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سراسر کشور دریافت نمودیم، 168  مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و 153 مقاله ثبت نام کردند و 140 مقاله ارائه شد.
 دبیر چهارمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش گفت: کمیته ی داوران  از 170 عضو هیات علمی تشکیل شد و تعداد اعضای کمیته ی علمی 50 عضو هیات علمی بود.
ایشان برگزاری 7 سخنرانی کلیدی و دو نشست با عنوان بانکداری الکترونیک و آموزش مجازی را از دیگر برنامه های این کنفرانس اعلام کردند.
دکتر حسین میار نعیمی در پایان نیز از ریاست دانشگاه، معاونت اداری مالی، روابط عمومی، حراست، روسای دانشکده ها، ستاد اقامه نماز جمعه بابل، اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز مازندران و  کلیه حامیان، کمیته اجرایی و دانشجویان دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر که ظرفیت بالایی از خود نشان دادند و همکاری های لازم را به عمل آوردند تشکر و قدر دانی نمود.
دکتر جانعلی زاده رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و رییس چهارمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش نیز در این مراسم ضمن اشاره به  منویات مقام معظم رهبری  که بیش از 90 درصد تحقیقات در دانشگاه ها باید کاربردی باشد گفت: تولید علم باید به سمتی سوق داده شود که معضلات جامعه را رفع کند و به نفع نظام و مملکت ما باشد و در آیین نامه ارتقاء نیز مقالاتی ارزشمند تر هستند که در این راستا باشند.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: یکی از اهداف اصلی این کنفرانس پیوند و ارتباط بین دانشگاه و صنعت است و دانشگاه و صنعت در کنار هم باید معضلات صنعتی جامعه را برطرف نمایند.
ایشان به تدوین سند فناوری نانو استان اشاره کردند و افزودند: ما در اجرای سند فناوری نانو به معنای واقعی آن ورود پیدا کردیم و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای شیرین سازی آب دریا با استفاده از دستگاه نیمه صنعتی تولید غشا اعلام آمادگی نمود و همچنین در بابلسر پایلوتی در حال احداث است که دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با استفاده از فناوری نانو پسماند شیرابه زباله ها را تصفیه کند و از ورود آن به آب های زیرزمینی جلوگیری کند.
ایشان نیز در پایان ازهمه ی حامیان و برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در کنفرانس تشکر و قدر دانی نمود.
در ادامه دکتر شفیعی رییس انجمن ICT ایران گفت: خداوند را شاکریم که با اتحاد و همدلی و مشارکت خوبی که وجود داشت این کنفرانس به خوبی برگزار شد و از همه ی عزیزانی که در برگزاری آن حضور داشتند و همکاری نمودند تشکر و قدر دانی می نمایم.
ایشان تاکید کردند: در دنیا حرکت های علمی از انجمن ها شروع می شود و برگزاری همایش و مجله از ابزار کار انجمن ها است.
دکتر شفیعی گفت: ما از لحاظ تولید علم در سطح منطقه به رتبه ی اول دست یافتیم و لی باید تمام تلاشمان را در این راستا بکار بگیریم که تجاری سازی و تبدیل علم به ثروت صورت بگیرد.
رییس انجمن ICT ایران برگزاری 7 سخنرانی کلیدی را که سخنرانان آن از افراد نخبه ی کشور بودند از ویژگی های برجسته ی این کنفرانس برشمرد.
ایشان نیز در پایان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر جانعلی زاده رییس کنفرانس و رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دکتر آقا گل زاده دبیر علمی کنفرانس، دکتر میار نعیمی دبیر کنفرانس و کمیته ی اجرایی و دبیر خانه کنفرانس و کلیه حامیان و عزیزانی که در برگزاری این کنفرانس همکاری های لازم را به عمل آوردند تشکر و قدر دانی نمود.
به گزارش روابط عمومی، در پایان مراسم اختتامیه چهارمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش  از برگزار کنندگان و حامیان و داوران و سخنرانان کلیدی و .... با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تشکر و قدر دانی شد.