استاندارمازندران: کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش در تحقق اهداف چشم انداز 1404 موثر است

۰۲ خرداد ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۶۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۶
استاندارمازندران: کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش در تحقق اهداف چشم انداز 1404 موثر است
به گزارش روابط عمومی، مهندس سید علی اکبر طاهایی استاندارمازندران در مراسم افتتاحیه چهارمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش گفت: کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش در واقع پیوند بین اطلاعات و دانش است و در تحقق اهداف چشم انداز 1404 موثر است.
استاندارمازندران افزودند با چاب مقالات چهارمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش یک سند علمی ارزشمندی در این زمینه به دست می آید.
مهندس طاهایی همچنین به حماسه ی عظیم آزادی خرمشهر اشاره کرد و گفت: به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران این فتح بزرک به برکت خودباوری  مردم حاصل شد و زمینه ای را فراهم نمود که ما به داشته های خود ببالیم و آن ها را باور کنیم.
ایشان تاکید کردند در این مقطع که  دشمنان با کشنده ترین تحریم ها همراه با جنگ سایبری قصد بر اندازی نظام 33 ساله و انقلاب عظیم را داشتند همین عنصر خود باوری و اتکا به منابع درون این سرزمین و استعدادهای انسانی آن‌ها باعث ایستادگی ما و ناکامی دشمنان شد.
استاندارمازندران گفت: اگر تولید علم نافع و سودمند همچنان استمرار یابد انشاءا... ما در افق 1404 در بخش فناوری های نو
زودتر به اهدافمان دست خواهیم یافت.
ایشان در پایان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رییس انجمن ICT ، رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، و تیم اجرایی این کنفرانس و همه ی حامیان برگزاری این کنفرانس تشکر و قدر دانی نمود که فرصت ارزشمند را در استان مازندران به وجود آوردند.
در ادامه  دکتر شفیعی رییس انجمن ICT  گفت: این انجمن سال 1383 تاسیس شد و برگزای کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش از جمله برنامه های خوب این انجمن بود که با همکاری دانشگاهیان به خوبی در دانشگاه برگزار می گردد.
ایشان نیز ویژگی شاخص این کنفرانس را براگزاری سخنرانی های کلیدی و کارگاه های آموزشی دانست و در پایان ازدکتر جانعلی زاده رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دکتر گل زاده دبیر علمی کنفرانس، دکتر میار نعیمی دبیر کنفرانس و دبیرخانه کنفرانس و دیگر حامیان تشکر و قدر دانی نمود.