برگزاری همایش یک روزه بررسی فرصت‌های شغلی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

۰۲ خرداد ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۵۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۸
برگزاری همایش یک روزه بررسی فرصت‌های شغلی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
به گزارش روابط عمومی، همایش یک روزه بررسی فرصت‌های شغلی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی با حضور اعضای هیات علمی، دانشجویان و مدیران صنعتی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.
دکتر محسن جهانشاهی رییس دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض خیر مقدم به کلیه شرکت‌کنندگان در این همایش، صنعت نفت و گاز و پتروشیمی را مهم‌ترین عامل اقتصادی کشور برشمرد و نقش متخصصین مهندسی شیمی را در این صنعت بی‌بدیل دانست.
ایشان با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در تمام حوزه های فنی مهندسی و فناورانه و همچنین از آن جایی که دانشگاه مذکور تنها دانشگاه صنعتی در شمال کشور می باشد ابراز امیدواری نمودند با وجود ذخایر عظیم نفت و گاز و انرژی به طور عام و ظرفیت‌های بالای زیست محیطی در دریای خزر و همچنین خلیج فارس و دریای عمان، بتوان با همکاری دانش آموختگان و دانشجویان و اعضای هیات علمی این دانشگاه، استفاده بهینه از سرمایه های عظیم دریایی نمود.
دکتر جهانشاهی در پایان از زحمات انجمن انجمن علمی مهندسی شیمی جهت برگزاری این همایش و از ریاست دانشگاه، معاونت فرهنگی اجتماعی، مدیر فرهنگی، معاونت دانشجویی، معاونت اداری مالی و دیگر مسئولین دانشگاه به خاطر همکاری و همیاری صمیمانه‌شان برای برگزاری هر چه بهتر این همایش تشکر و قدر دانی نمود.