مسابقات سازه‌های ماکارونی، بتن هدفمند و مستند سازی پروژه‌های عمرانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی آغاز به کار کرد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۵۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۸
مسابقات سازه‌های ماکارونی، بتن هدفمند و مستند سازی پروژه‌های عمرانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی آغاز به کار کرد
به گزارش روابط عمومی، مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات بتن هدفمند، سومین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی و همچنین دومین دوره مسابقات مستند سازی پروژه‌های عمرانی در دو زمینه فیلم و عکس در سطح استانی با همکاری انجمن علمی عمران و دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.
دکتر حمیدرضا توکلی، رییس دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض خیر مقدم به کلیه شرکت کنندگان در این مراسم، هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را فراهم نمودن زمینه سالم برای رقابت‌های دانشجویی و ایجاد شور و نشاط و تشویق روحیه انجام کار تیمی و جمعی سالم و عادلانه در بین دانشجویان دانست.
ایشان ضمن اشاره به کار های منسجم تیم اجرایی برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این دوره از مسابقات از معاونت فرهنگی و همچنین از روابط عمومی دانشگاه تشکر و قدر دانی نمود که همکاری‌های لازم را برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات به عمل آوردند.
مهندس نوید قصابکلایی دبیر این دوره از مسابقات در حاشیه مراسم افتتاحیه گفت: در سومین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی تعداد 22 تیم با 25 سازه از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دانشگاه آزاد محمودآباد، آیندگان تنکابن، آزاد قائمشهر، موسسه غیر انتفاعی صنعتی مازندران، کاوش آمل، دانشگاه مازندران، دانشگاه آزاد رامسر و دانشگاه شمال آمل شرکت کردند که مسابقه با جک هیدرولیکی برگزار می‌شود و ماکسیمم وزن مد نظر است.
وی افزود: اولین دوره مسابقات بتن هدفمند نیز با شرکت 11 تیم  در حال برگزاری است که تیم ها در قالب بتن روز 24/2/ 91 به رقابت پرداختند و  آزمایش تست جک فشاری امروز برگزار می‌گردد.
مهندس نوید قصابکلایی در خصوص دومین دوره مسابقات مستند سازی پروژه های عمرانی گفت: از بین آثار ارسالی یک اثر به عنوان اثر برتر انتخاب و معرفی می شود.