مراسم تجلیل از بانوان کارمند دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۵۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۳۵
مراسم تجلیل از بانوان کارمند دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی، به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام والای زن و مادر، مراسم تجلیل از بانوان کارمند دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.
دکتر عسکر جانعلی زاده، رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در جمع بانوان کارمند دانشگاه گفت: جمهوری اسلامی ایران اگر بخواهد کماکان پویا بماند و دین مبین اسلام را در سراسر جهان گسترش دهد باید به سوی مبانی اصیل و پایه‌ای صدر اسلام رجوع کند که پیامبر اکرم (ص) به آن مبانی بها می‌داد و اگر بخواهیم از دیدگاه اسلامی خودمان را ارزیابی کنیم که تا چه اندازه به آن مبانی نزدیک هستیم و بر اساس آن عمل می کنیم، شاخص ما باید حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل همچنین به نقش و جایگاه زن در مقاطع مختلف تاریخ اشاره کرد و گفت: زن جایگاه بالایی در فرهنگ اسلامی دارد، به خصوص در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در زمان 8 سال جنگ تحمیلی زنان مسلمان ایران اسلامی فداکاری‌های زیادی از خود نشان دادند.
ایشان ضمن اشاره به مسئله‌ی مهم عفاف و حجاب در جامعه اسلامی تاکید کردند حفظ حجاب و رعایت عفاف فقط وظیفه‌ی زنان نیست بلکه مردان ما هم باید عفیف و با حجاب باشند و پوشش اسلامی را رعایت کنند و رعایت پوشش اسلامی در جامعه و محیط فرهنگی دانشگاه بسیار مهم و نشانه‌ی ایمان و ولایتمداری و پایبندی انسان به دین مبین اسلام است و امیدوارم که با الگو پذیری از فاطمه‌ی زهرا (س)، کما کان اسوه و نمونه‌ی خوبی برای دانشجویان باشید.
  به گزارش روابط عمومی، این مراسم به صورت پرسش و پاسخ ادامه یافت و در پایان با اهدای هدایایی از  بانوان کارمند دانشگاه تجلیل به عمل آمد.