مراسم افتتاحیه نهمین دوره مسابقات کشوری رباتیک برگزار شد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۵۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۱
مراسم افتتاحیه نهمین دوره مسابقات کشوری رباتیک برگزار شد
به گزارش روابط عمومی، مراسم افتتاحیه نهمین دوره مسابقات کشوری رباتیک روز دوشنبه 25/2/91 با حضور تیم‌های شرکت کننده از سراسر کشور و مسئولین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.
دکتر غلامرضا ضابط‌پور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض خیر مقدم به کلیه شرکت کنندگان در مراسم افتتاحیه و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: رشد و شکوفایی استعدادهای دانشجویی با برنامه ریزی دقیق انجمن‌های علمی امکان‌پذیر می‌گردد و تعداد انجمن علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نسبت به سال گذشته  از 5 انجمن به 9 انجمن افزایش یافت.  
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمره‌ی جوان‌ترین کشور‌ها در سطح منطقه می‌باشد و پویایی و شور و نشاط در جوانان یکی از مزایای جوان بودن کشور است.
ایشان تاکید کردند دانشجو نسل پویا، تلاشگر و جوان جامعه است و تحقیق و خواندن دروس دانشگاهی همراه با ابداع و خلاقیت از وظایف دانشجویان است.
 دکتر غلامرضا ضابط پور گفت: 9 انجمن علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل همواره مورد حمایت مسئولان این دانشگاه است و جشنواره حرکت از سوی معاونت فرهنگی وزارت علوم برای پویایی انجمن‌های علمی در نظر گرفته شد.
ایشان هدف از برگزاری نهمین دوره مسابقات کشوری رباتیک را در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به کار گیری ظرفیت‌های موجود در کشور و تبادل تجربیات بین دانشجویان سراسر کشور و از همه مهم‌تر پیوند بین دانش و صنعت دانستند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن بیان این که تولید علم در جهان اسلام مرهون دو کشور ایران و ترکیه است اظهار داشت: تولید علم یک مسئله است و مسئله مهم دیگر تبدیل آن علم تولید شده به تکنولوژی است و انشاءا... این مسابقات ما را در افق 1404 به تکنولوژی برتر در سطح منطقه می‌رساند.
ایشان در پایان از دکتر جانعلی زاده رییس دانشگاه، معاونت اداری‌مالی، معاونت دانشجویی، روابط عمومی دانشگاه، رییس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، دکتر ذهابی مشاور انجمن علمی برق و همه‌ی کسانی که در برگزاری این مسابقات حمایت‌ها و همکاری‌های لازم را به عمل آوردند تشکر و قدر‌دانی نمود.
در ادامه، مراسم با ارائه گزارش عملکرد مهندس جواد نظام دوست دبیر نهمین دوره مسابقات کشوری رباتیک به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی، نهمین دوره مسابقات کشوری رباتیک از ساعت 15 روز دوشنبه مورخ 25/2/91 آغاز شد.