بیانیه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی

۱۰ اسفند ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۲۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۲
بیانیه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی
به گزارش روابط عمومی، بیانیه‌‌ای به مناسبت نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی  حجت الاسلام و المسلمین سید باقر حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و  دکتر عسکر جانعلی زاده ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل صادر شد.
صادر کنندگان این بیانیه با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اظهار داشتند:   
همه ملت ایران بدانند اگر می‌خواهند آبرو، عزت، ناموس و امنیتشان را حفظ کنند و دشمن را از توطئه و فکر حمله به ایران ناامید کنند باید در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.
برگزاری انتخابات در هر کشوری مظهر اراده و پایداری ملی و نقش مردم در تعیین سرنوشت خود است. بار دیگر ملت مسلمان و دین‌مدار ایران اسلامی در آستانه آزمایش بزرگ الهی در تاریخ انقلاب خویش قرار دارد.
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همواره پشتوانه محکمی برای جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
بی‌تردید ملت بصیر و باشعور ایران اسلامی از این تکلیف الهی و آزمون بزرگ غفلت نخواهند کرد و با حضور شکوهمند خود در پای صندوق‌های رأی و با انتخاب نمایندگان مومن، متعهد، متخصص و ولایتمدار دین خود را به امام و شهیدان اداء خواهند کرد.
ما دانشگاهیان دانشگاه بزرگ صنعتی نوشیروانی بابل اعم از (اساتید، دانشجویان و کارمندان)، ضمن بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و تبعیت از مقام عظمای ولایت با شرکت یکپارچه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، امید دشمنان را به یأس مبدل ساخته و برگ زرین دیگری بر تاریخ نظام مقدس اسلامی به ثبت خواهیم رساند و از همه علاقه‌مندان به نظام و سرنوشت ملت بزرگ ایران برای شرکت باشکوه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت می‌نماییم.