ساخت هواپیمای بدون سرنشین در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۱۰ اسفند ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۲۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۷
ساخت هواپیمای بدون سرنشین در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
به گزارش روابط عمومی، آقایان محسن رجبی، مجتبی قلی تبار و مسعود رضوانی از دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با راهنمایی پرفسور مفید گرجی و دکتر علی معظمی گودرزی موفق به ساخت هواپیمای بدون سرنشین شدند.
خانواده دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل امروز شاهد این اختراع ارزشمند بودند.
دکتر عسکر جانعلی زاده، رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این خصوص افزود: انشاءا... بتوانیم با فعالیت های علمی و تحقیقاتی  که در وحله ی اول حاصل تلاش دانشجویان عزیز ما،  راهنمایی اساتید فرهیخته و ارجمند و پشتوانه مدیریت  دانشگاه است، موجبات اقتدار ملی را فراهیم آوریم که به فرموده مقام معظم رهبری اقتدار ملی ما وابسته به اقتدار علمی ماست.
ایشان اظهار داشتند با توجه به این که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم خطاب به دانشجویان افزود: شما به فرموده مقام معظم رهبری افسران جنگ نرم هستید و انشاء ا... با حضور پر شورتان در روز 12 اسفند بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهداف سوءشان ناکام خواهید کرد.
در ادامه اساتید راهنمای این پروژه ی تحقیقاتی نیز در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی به اظهار نظر پرداختند.
پرفسور مفید گرجی گفت: قوه مقننه یکی از قوای سه گانه کشور است و نفس شرکت مردم در شرایط فعلی ضروری است و باید افرادی متخصص و متعهد را انتخاب کنیم که همانا مجلس قوی، بازوی قوی ای برای دولت است.
دکتر علی معظمی گودرزی انتخابات را جایگاه ظهور خرد جمعی دانست و شرکت مردم را برای تعیین سرنوشتشان ضروی اعلام کرد.
دانشجویان مخترع هواپیمای بدون سرنشین هم اعلام داشتند که همه‌ی ما باید در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی شرکت کنیم تا مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم و حضور در انتخابات را تایید انقلاب و تعیین سرنوشت خود دانستند.
روابط عمومی دانشگاه این اختراع ارزشمند را به کلیه دانشگاهیان تبریک عرض می‌نماید. به امید موفقیت‌های روز افزون برای همه‌ی ملت ایران.