تقدیر از رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از سوی دبیر ستاد عالی اقامه نماز در دانشگاه های کشور

۰۹ اسفند ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۲۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۷
تقدیر از رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از سوی دبیر ستاد عالی اقامه نماز در دانشگاه های کشور
به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام و المسلمین میر مجید سید قریشی دبیر ستاد عالی اقامه نماز در دانشگاه‌های کشور و معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از زحمات دکتر عسکر جانعلی زاده، رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در عرصه ساخت و ساز و تجهیز مسجدالرسول (ص) دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تقدیر و تشکر نمود.
 در متن لوح تقدیر چنین آمده است: ذکر نماز و نیایش، آن گاه که با سامان زندگی اجتماعی در هم می‌آمیزد معجزه اسلام را در آرایش منظومه احکام عبادی آن آشکار می‌سازد. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
جناب آقای دکتر عسکر جانعلی زاده
ریاست محترم و مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
اینک که گوهر فطرت الهی جوانان دانش پژوه در سایه سار برپایی فرهنگ والای نماز در مراکز آموزش عالی کشور می درخشد، فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات شما در عرصه ساخت و ساز و تجهیز مسجدالرسول (ص) دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل سپاسگزاری نموده و از درگاه حضرت حق، توفیقات روز افزون را برای حضرتعالی و کلیه همکارانتان مسئلت می نمایم.
امید است در تکمیل رسالت ترویج و توسعه فرهنگ والای اقامه نماز کما کان حمایت های شایان توجه خویش را مبذول فرمایید.
همچنین دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از سید رضا موسی پور، کارمند دانشگاه و خادم افتخاری مسجدالرسول (ص) به خاطر زحمات ارزشمند و خالصانه ایشان، با اهدای لوح سپاس و جوایزی تشکر و قدر دانی نمود.