قصد دشمن، تضعیف مدل و الگوی مردم سالاری دینی است

۳۰ بهمن ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۲۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۵
قصد دشمن، تضعیف مدل و الگوی مردم سالاری دینی است
 به گزارش روابط عمومی، دکتر شعبانی مشاور تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید کشور در سخنرانی خود پیرامون انتخابات نهم و مشارکت حداکثری، در جمع اعضای محترم هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: قصد دشمن، تضعیف مدل و الگوی مردم سالاری دینی است.
دکتر شعبانی، رسالت اصلی خواص و فرهیختگان را در زمینه انتخابات تحلیل وضعیت؛ رصد تحولات و تحلیل پدیده ها، چهره ها، جریانات به منظور ارتقای شناخت و تقویت قدرت تشخیص و تعیین وضعیت؛ بررسی نحوه مواجهه با مسائل، موضع گیری در قبال پدیده و تعیین آن، که چه باید کرد دانست.
مشاور تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید کشور در جمع اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: تشیع از دیدگاه دشمنان به قدرتی تبدیل شده است که با دو بال سرخ و سبز پرواز می کند؛ بال سرخ ریشه در فرهنگ شهادت و کربلا دارد و بال سبز ریشه در امید به ظهور منجی عالم بشریت و با زره ولایت شکست ناپذیر شده است.
وی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، راه شکست و از بین بردن دو بال شیعه را در تضعیف ولایت می دانند.
دکتر شعبانی ضمن آن که رمز اتحاد و یکپارچگی مردم را قدرت ولایت فقیه دانست، راهبردها و تاکتیک های آمریکا و غرب را برای تبدیل فرصت انتخابات به تهدید این گونه برشمرد: 1. امنیتی کردن فضای انتخابات؛ تلاش برای کشاندن موج  بهار اسلامی منطقه به داخل ایران با هدف بر اندازی نظام و با تدارک شرایط برای اجرای یک راهبرد امنیتی در فضا و بستر انتخابات.
2. القای کاهش مشارکت
3. فضاسازی رسانه ای و مجازی برای کاهش حضور
4. حمایت آشکار و پنهان از جریان های خاص
5. خط فشار و تحریم، تشدید فشارهای اقتصادی ( تحریم نفتی)، سیاسی( هسته ای و حقوق بشر) و فشارهای امنیتی با ترور دانشمندان هسته ای
5. القای جنگ روانی آزاد نبودن فضای انتخابات و ...
مشاور تحلیل و بررسی سازمان بسیج اساتید کشور محور چالش سازی آمریکا و غرب را در زمینه های ثبات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، مشروعیت و مقبولیت، قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از اختلافات و شکاف سیاسی، پتانسیل قومی و مذهبی، بهره گیری از فتنه گرایی و مذهب گرایی و ... دانست.
دکتر شعبانی در پایان افزود: دشمن قصد تضعیف مدل و الگوی مردم سالاری دینی را دارد و ملت مسلمان جمهوری اسلامی ایران انشاء ا...  بار دیگر در پرتو فرمایشات مقام معظم رهبری با تشخیص و تصمیم و عمل به موقع شان در صحنه انتخابات، دشمن را در رسیدن به اهداف سوء شان ناکام خواهند کرد.