اردوی زیارتی کارمندان بسیجی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد

۲۳ بهمن ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۱۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۰
اردوی زیارتی کارمندان بسیجی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد
به گزارش روابط عمومی، به مناسبت بزرگداشت ایام ا... دهه فجر و سی و سومین سالگرد با شکوه انقلاب اسلامی ایران، اردوی زیارتی کارمندان بسیجی ( برادران و خواهران) دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با هدف تجدید میثاق با حضرت امام (ره) و بیعت با رهبری در روز چهارشنبه و پنج شنبه 19 و 20 بهمن ماه جاری برگزار گردید.
آقای علیزاده افروزی مسئول بسیج کارمندان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: در این اردوی دو روزه کارمندان به اماکن مقدس حرم مطهر امام راحل و حرم حضرت معصومه (س)، جمکران، بیت امام (جماران) و حرم حضرت شاه عبدالعظیم مشرف شدند.
وی افزود: نکته حائز اهمیت برای شرکت کنندگان در این اردو که  برای اولین بار بیت امام (ره) و حسینیه جماران را از نزدیک زیارت کردند، سادگی و بی آلایشی مکان زندگی آن امام عظیم الشان بود که دنیا را با انقلاب خود متحول کرد.
علیزاده ضمن اشاره به همکاری صمیمانه و تلاش مضاعف مدیر روابط عمومی دانشگاه جهت برگزاری هر چه با شکوه تر این اردو، اظهار داشت: ایشان نقش فعال و مستمری در برگزاری این اردو داشته است.
 وی در پایان از همکاری جناب آقای دکتر جانعلی زاده، ریاست محترم دانشگاه، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونت محترم اداری مالی، مدیر محترم حراست دانشگاه و کلیه عزیزانی که در برپایی این اردو همکاری داشتند تشکر و قدر دانی نمود.
به گزارش روابط عمومی، این اردوی زیارتی از طرف روابط عمومی و بسیج کارمندان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.