مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد

۱۸ بهمن ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۱۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۶
مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد
به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض تبریک به مناسبت گرامیداشت ایام ا... دهه فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در جمع اعضای محترم هیات علمی و کارمندان و دانشجویان شریف دانشگاه اظهار داشت: آن چه امروز نصیب ما شده است ثمره ی کار امام و خون شهیدان است و وظیفه ی اصلی ما شناخت دقیق پیام و راه امام و استقامت در مسیر است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به قرآن کریم که از انسان های مومن استقامت و صلابت در مسیر را خواسته است بیان داشتند: تکوین عالم خلقت بر این مبنا استوار است که « ان تنصر ا... ینصرکم و یثبت اقدامکم» اگر با زبان و عمل دین خدا را یاری کردید، خداوند متعال هم شما را در این راه نصرت خواهد فرمود و ثبات قدم به شما عنایت می فرماید.
ایشان همچنین به آیه « فاعتبروا یا اولی الابصار» اشاره کردند و بیان نمودند: خداوند متعال از صاحبان بصیرت، عبرت گرفتن از حوادث را خواسته است. عبرت گرفتن یعنی از ظواهر حوادث عبور کردن و پیام آن را درک نمودن و در طی مسیر از آن بهره بردن.
وی افزود: امروز همه صاحبان بصیرت می دانند که رمز اصلی موفقیت امام (ره) ایمان عمیق و کامل و همه جانبه به خداوند متعال و عمل بر مبنای اسلام ناب بود.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اسلامی کردن دانشگاه ها گفت: مقام معظم رهبری مکرر هشدار داده بودند که آینده نظام جمهوری اسلامی وابسته به اسلامی کردن دانشگاه هاست، زیرا می دانیم که همه مسئولین نظام بدون استثنا در آینده همانند گذشته به تحصیل رسمی در دانشگاه ها می پردازند یا در خارج از آن تحت تاثیر وضعیت فکری و اجتماعیش قرار می گیرند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در پایان افزودند: بار ها تذکر داده ام که رمز موفقیت یک ملت و یک گروه در ابتدا نهراسیدن از دشمن و فقط توجه به خداوند متعال و نکته مهم دیگر همدلیشان است.
قرآن عزیز عامل اصلی شکست یهودیان از مسلمانان صدر اسلام را نبود اکسیر همدلی معرفی می فرماید. امروز اصلی ترین نکته ای که اعضای خانواده دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل لازم است به آن توجه کنند همدلی بیشتر و قدرانی از یکدیگر است بر محور قرآن و اهل بیت علیهم السلام.