تجدید میثاق کارکنان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با شهدا

۱۶ بهمن ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۱۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۸
تجدید میثاق کارکنان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با شهدا
به گزارش روابط عمومی،جمع کثیری از کارکنان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مزار شهدای پایین گنج افروز بابل را گلباران کردند.
دکتر عسکر جانعلی زاده، رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض تبریک به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام ا... دهه ی فجر به خانواده های معزز شهدا و کارکنان دانشگاه و دیگر شرکت کنندگان در این مراسم گفت: ما به برکت خون شهدا و امام شهدا راهشان را ادامه خواهیم داد.
 رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، هدف از برگزاری این مراسم را تجدید میثاق با شهدا دانست و بیان کرد: خداوند متعال را شاکریم که توفیق زیارت مزار این شهدای گرامی را به ما ارزانی داشت و به خانواده های محترم شهدا اطمینان خاطر داد که خانواده دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تا جان در بدن دارند سعی می کنند تا دین خود را به شهدا ادا نمایند.
دکتر جانعلی زاده در پاسخ به این سوال که دانشگاهیان چگونه می توانند در راستای مسیر شهدا قدم بردارند اظهار داشت:  تبعیت از ولایت فقیه و آرمان های بلند امام راحل را تنها راه آن دانست و بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، اقتدار ملی ما وابسته به اقتدار علمی ماست.
این مقام عالی دانشگاه، راه حل مقابله با طراحان جنگ نرم را در پیشرفت علمی کشور دانست، اظهارداشت: بر اساس برنامه‌های چشم انداز بیست ساله ایران اسلامی می‌بایست در افق 1404 به رتبه‌ی اول علمی در منطقه دست می یافت، اما با همت و تلاش شهدای جهاد علمی و تمامی اساتید و دانشجویان ایرانی، در سال 1390 به این مهم دست یافتیم و رشد علمی ایران بیش از 11 برابر متوسط رشد جهانی با تولید مقالات در مجلات علمی جهان است و در زمینه ی فناوری نانو به رتبه ی 14 در دنیا ارتقا یافتیم   و این افتخارات و موفقیت ها نشان از تابعیت اعضای هیات علمی در دانشگاه ها  به عنوان فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم از دستورات ولایت فقیه می باشد.