آغاز مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با گل افشانی مزار شهدای گمنام

۱۲ بهمن ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۱۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۶
آغاز مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با گل افشانی مزار شهدای گمنام
به گزارش روابط عمومی، خانواده دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مزار شهدای گمنام را گل باران نمودند و دعای آل یاسین را به مناسبت گرامیداشت شهادت امام حسن عسکری (ع) قرائت نمودند.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر حسینی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در کنار مزار شهدای گمنام دانشگاه ضمن تبریک عید ولایت و امامت امام زمان (عج) و همچنین ایام ا... دهه فجر اظهار داشت: با استناد به آیه ی قرآن کریم، اگر بخواهیم در مسیر دین و ائمه ی هدی، شهدا و صدیقین گام برداریم و افتخار همنشینی با آن ها را پیدا کنیم، رمزش در پیروی و اطاعت از فرامین الهی و رسول مکرم اسلام و در عصر غیبت امام معصوم، پیروی از ولایت مطلقه ی فقیه دانست.
حسینی گفت:  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محصول زحمات حضرت رسول اکرم (ص)، خون دل خوردن و خار در چشم و استخوان در گلوی امیرالمومنین حضرت علی (ع) و محصول بین در و دیوار قرار گرفتن حضرت فاطمه زهرا (ص)است.
وی افزد: این انقلاب محصول رشادت ها و مصیبت های ائمه است و ثمره خون شهدای انقلاب و شهدای جنگ.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند: ما تا ایجاد حکومت علوی فاصله زیادی داریم، اما همین که بستر برای تعالی انسان فراهم شد در جای خود ارزشمند است.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر حسینی ضمن بیان تعریف یتیم از زبان یک متفکر آمریکایی که یتیم کسی نیست که پدر ندارد افزود: در واقع یتیم کسی است که پشتوانه ندارد.
 حسینی حکومت منهای اسلام را یتیم خواند و گفت: امروزه بشر در دنیای غرب احساس یتیمی می کند، چون بر معیار دین مبین اسلام حرکت نمی کنند.
وی افزود: حضرت امام (ره) دین اسلام را که در زوایای خانه ها محصور شده بود وارد عرصه کرد و با این رشادت بزرگ استقلال و آزادی را به ملت غیور ایران عطا شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر حسینی تمامی پیشرفت ها و دستاوردهای عظیم دانشمندان ایرانی را مرهون دین مبین اسلام دانست.