مراسم اولین سالگرد زنده یاد دکتر سید فرید حسینی زاده در مسجدالرسول(ص) دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می گردد

۱۰ دی ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۰۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۷
مراسم اولین سالگرد زنده یاد دکتر سید فرید حسینی زاده در مسجدالرسول(ص) دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می گردد
به نام آن که منتظر بازگشت بندگانش است و خداوند خطاب به حضرت داوود (ع) فرمود :'اگر آنان که از من روی برتافتند، می دانستند که چقدر مشتاق دیدارشان هستم ، هر آینه از شوق جان می سپردند'.
 به گزارش روابط عمومی، مراسم اولین سالگرد زنده یاد دکتر سید فرید حسینی زاده، روز سه شنبه مورخ 13/10/90 از ساعت 30: 7 الی 9 صبح در مسجدالرسول(ص) دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل همراه با قرائت دعای زیارت عاشورا، مداحی و سخنرانی برگزار می گردد.
بدین وسیله از کلیه اعضای محترم هیات علمی، کارکنان شریف و دانشجویان عزیز جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.
مرحوم دکتر سید فرید حسینی زاده  در سال 73 با کسب رتبه 200 کنکور سراسری در رشته ریاضی فیزیک وارد دانشگاه صنعتی شریف شد و پنج سال بعد با کوشش مضاعف با کسب رتبه اول در کنکور کارشناسی ارشد در رشته مهندسی هوافضا در همان دانشگاه به ادامه تحصیل پرداخت و در سال 86 موفق به اخذ مدرک دکتری از دانشگاه صنعتی شریف شد که در این دوره نیز به عنوان شاگرد ممتاز و استفاده از بورس استعداد درخشان در دوره دکتری در ردیف نیکنامان دانشگاه جای گرفته بود.
وی همچنین در سال 2005 تا  2007 در دانشگاه آبرن آمریکا  مشغول به گذران دوره تحقیقاتی در رابطه با شبیه سازی عددی جریان نانوسیال با اساتید و دانشمندان پرداخت.
دکتر سید فرید حسینی زاده برای زیارت بارگاه حضرت امام رضا ( ع) عازم مشهد مقدس بود که در بین راه براثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.
روحش شاد و یادش گرامی باد.