جلسه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی برگزار شد

۱۰ دی ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۰۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۵
جلسه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی، جلسه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت گرامیداشت حماسه عظیم 9 دی با حضور دکتر نبوی، رییس سازمان بسیج اساتید استان مازندران و دکتر جانعلی زاده، رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و  معاون پژوهشی بسیج اساتید استان و جمع کثیری از اساتید بسیجی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.
دکتر عسکر جانعلی زاده، رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این مراسم اظهار داشت: ملت شریف و فهیم ایران همراه با تدابیر مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری درسی فراموش نشدنی به استکبار جهانی و ایادی داخلی آن‌ها دادند که انقلاب اسلامی را از هجمه‌های جنگ نرم بیمه نمودند.
 معاون پژوهشی بسیج اساتید استان مازندران گفت: حماسه ی عظیم 9 دی  نشان داده است که انقلاب اسلامی همانند گذشته که در هشت سال دفاع مقدس بر دشمن پیروز شده است، در جنگ نرم نیز توانسته است بر آن‌ها پیروز شود.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به این که حماسه 9 دی در حقیقت نقطه‌ی عطفی در ادامه‌ی روند انقلاب اسلامی به وجود آورده است تاکید نمودند که حماسه ی 9 دی سرچشمه  و سر‌آغازی است برای شروع حرکت های بیداری اسلامی در منطقه و پایانی است برای ایادی داخلی طراحان فتنه سال 88.