حماسه 9 دی رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران است

۰۶ دی ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۰۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۶
حماسه 9 دی رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشور در هشتمین نشستشان که به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد بیانیه ای به مناسبت حماسه ی 9 دی صادر کردند.
در متن بیانیه چنین آمده است: اتفاقات تلخی که بعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری افتاده است دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی در پی ضربه زدن به نظام و سرنگونی آن بر آمدند و در مراحل مختلف با شعار های هنجار شکنانه و حتی با عبور از خطوط قرمز نظام، ملت و رهبری برآمدند و آخرین تیر شکستن نظام را با زیر پا گذاشتن مقدسات و توهین به ارزش های والای دین و ساحت سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش در روز عاشورا شلیک و رها نمودند که به برکت خون ابا عبدا... الحسین و شهدای کربلا و انفاس قدسیه شهیدان عزیز انقلاب و امام عظیم الشان کمانه کرده و باعث سرنگونی و به انزوا رفتن دشمنان خارجی و اذناب داخلیشان گردید.
کشور عزیز ایران مفتخر است که در راسش ولی فقیه با تدبیر و بصیرتی حضور دارد که با دیدبانی دقیق راه های نفوذ دشمنان را شناخته و همواره با بیداری، نقشه های شومشان را یکی پس از دیگری در هم پیچیده و نقش بر آب می نماید.
9 دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که ثابت کردند به پای نظام الهی و ارزش های اسلامی و دینی خود به رهبری قائد عظیم الشان امام خامنه ای ایستاده‌اند و همواره دفاع از انقلاب اسلامی و رهبری را جزء وظیفه خود می دانند.
9 دی نشان دهندهی درک و فهم ملتی است که استمرار نظام را منوط به کلام نورانی امام راحل (ره) دانسته که فرمودند: همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.
ما مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشور ضمن گرامیداشت حماسه عظیم 9 دی اعلام می داریم که همواره تا پای جان در دفاع از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ایستادگی خواهیم کرد.