رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل: تبیین فلسفه شهادت و شهدا در دانشگاه‌ها از وظایف مهم روابط عمومی‌هاست

۰۶ دی ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۰۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۴۹
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل: تبیین فلسفه شهادت و شهدا در دانشگاه‌ها از وظایف مهم روابط عمومی‌هاست
دکتر عسکر جانعلی زاده، رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در هشتمین نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشور که به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد گفت: به جهت نقش پر رنگ و پر ارزشی که مسئولین روابط عمومی در دانشگاه دارند، معتقدم که مدیر و مسئول یک سازمان یا مجموعه زمانی می تواند موفق باشد که روابط عمومی خوب و کارایی داشته باشد.
وی به اهمیت نقش روابط عمومی از دیدگاه امام راحل (ره) اشاره کرد و گفت: عباراتی از این نوع را از امام به یاد داریم که به دولت می فرمود: کارهای خود را به مردم گزارش کنید تا ملت از فعالیت‌ها و کارهایتان مطلع باشند.
دکتر عسکر جانعلی زاده به حماسه ی 9 دی اشاره کرد و گفت: اگر تدابیر حکیمانه و امام گونه مقام معظم رهبری و بصیرت ملت غیور ایران نبود هر کدام از این فتنه های دشمن برای بر‌اندازی نظام کافی بود، اما دشمنان باید بدانند و این را نیز می دانند که تا زمانی که فرهنگ عاشورایی و ایثار و گذشت و شهادت در رگ و خون ملت مسلمان جمهوری اسلامی ایران جاری است نمی توانند به اهداف خود دست یابند و آرزویشان را به گور خواهند برد.
وی بیان کرد: روابط عمومی ها باید حماسه 9 دی را بسیار خوب به مخاطبشان بشناسانند و ما در دانشگاه چیزی بالاتر از خط و محوریت شهدا نداریم، تبلیغ خط شهدا از وظایف مهم روابط عمومی دانشگاه‌هاست.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به نقش مهم روابط عمومی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: اکنون که هجمه های دشمن در سطح بین المللی بسیار زیاد است و استکبار جهانی کانون فعالیت های خود را در قلب دانشگاه‌های کشور می داند، این هجمه‌ها و فعالیت‌ها نقش شما را صد چندان می کند.
وی اظهار داشت: نیاز است تا توانمندی‌های خودمان را عرضه کنیم؛ اگر شما پیشرفت‌های علمی دانشگاه را بروز ندهید و اطلاع رسانی نکنید، دانشجو امید و انگیزه خود را از دست می‌دهد و آن وقت است که زمینه برای اجرایی شدن نقشه‌های شوم استکبار فراهم می شود.
دکتر جانعلی زاده همچنین به موفقیت‌های روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 در سطح کشور اشاره کرد و گفت: سبب موفقیت شما انگیزه، صفا و صمیمیتی است که بین شما وجود دارد، البته این صمیمیت در بین روسای دانشگاه های منطقه 8 نیز حاکم است و همچنین فعالیت‌ها و تلاش‌های ارزشمندتان است که به منصه ی ظهور می گذارید.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشورسفارش کرد تا ارتباطات و صمیمیت بین خودشان را مستحکم تر از گذشته کنند و در سمت و سویی حرکت کنند که موجب بقا و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.    
به گزارش روابط عمومی، در پایان این نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه‌های منطقه 8 کشور همراه با رییس و دیگر مسئولین دانشگاه، به جایگاه شامخ شهدای گمنام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ادای احترام کردند.