اعضای شورای مرکزی کانون علمی-فرهنگی ایثار دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل انتخاب شدند

۳۰ آذر ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۶۹۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۹
اعضای شورای مرکزی کانون علمی-فرهنگی ایثار دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل انتخاب شدند
مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه صنعتی بابل گفت: طی برگزاری انتخابات از سوی اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه صنعتی بابل، اعضای کانون علمی-فرهنگی ایثار این دانشگاه به مدت یک سال انتخاب شدند.
'هادی رزاقی' طی گفت و گویی بیان کرد: در این دوره از انتخابات که با مشارکت حداکثری دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شد، تعداد پنج نفر به عنوان اعضای اصلی و دو نفر دیگر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
وی ادامه داد: در انتخابات کانون علمی - فرهنگی ایثار تعداد 22 نفر به عنوان کاندیدا برای عضویت در شورای مرکزی این کانون شرکت داشته اند که در نهایت با شمارش آراء، 'روح الله بلبل نیا' با کسب 26 رای، 'محمد رضا شیرعلی زاده' و 'محمد نبی کاراندیش' هر دو به طور مساوی با 25 رای، 'فرشته تازیکی' با 23 رای و نیز 'محمد رضایی' با 22 رای جزء اعضای اصلی کانون علمی –فرهنگی ایثار انتخاب شدند.
وی همچنین اظهارداشت: 'رضا رحمانی' و 'اویس مهدی پور' هرکدام به طور مساوی با اخذ 21 رای بعنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.
 
رزاقی در ادامه یادآور شد: این کانون به منظور توانمند سازی، عزتمندی و تقویت روحیه خودباوری و متبلور کردن هویت مداری دانشجویان شاهد و ایثارگر با اهدافی از جمله حفظ و حراست از آثار و پیام شهیدان و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت نقش دانشجویان در عرصه های علمی و فرهنگی کشور و ایجاد زمینه ای مناسب بر ای همفکری و مشارکت بیشتر دانشجویان در مسایل آموزشی و فرهنگی تشکیل شد.
 
مدیر کل اموردانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه همچنین انسجام بخشی و تقویت فعالیت های فرهنگی دانشجویان، رشد و ارتقاء روحیه خودباوری و نمایاندن قوت و توانمندی‌های این قشررا از دیگر اهداف تشکیل کانون علمی –فرهنگی ایثار برشمرد.