دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل فریاد استکبار ستیزی سردادند

۱۲ آذر ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۶۹۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۹
دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل فریاد استکبار ستیزی سردادند
به گزارش روابط عمومی، جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بعد از نماز ظهر و عصر امروز شنبه با حضور مهندس طاهایی استاندار مازندران فریاد استکبار ستیزی سردادند.
این دانشجویان از مسجد دانشگاه به سمت گلزار شهدای گمنام دانشگاه با دردست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و تراکت و با شعارهای انگلیس لعنتی، تودشمن ملتی- تحریم، تهدید، تجاوز دیگر اثر ندارد- لبیک یا حسین(ع)، نواده روح الله ، سید حسن نصرالله، حسین حسین شعارماست، شهادت افتخار ماست، بار دیگر شعار استکبار سیزی را فریاد زدند.
در این مراسم همچنین بیانیه ای به مناسبت 16 آذرماه از سوی دانشجویی قرائت شد.
در این بیانیه آمده است:  16 آذرماه  یادآور رشادت های دانشجویانی است که در راه سربلندی این مرز و بوم ، از قربانی کردن جان های خود نیز دریغ نکرده اند.
در ادامه این بیانیه گفته شد:  16 آذر سند روشن و مهر تاییدی است بر استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان ایرانی. نماد روحیه خروشان جنبش عاشورایی دانشجویان و تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است. ياد آور آرمان های بلند دانشجويانی است که حضور نيکسون معاون رئيس جمهور آمريکا ، نماد استکبار و امپرياليسم جهانی را تاب نياوردند و جسورانه ابهت پوشالی شيطان بزرگ را به سخره گرفتند .
این بیانیه افزوده است: 16 آذرماه نقطه عطفی بود در تاريخ مبارزات ضد استکباری و دمیدن روح تازه ای در کالبد نيمه جان جنبش های دانشجويی که زير چنگال دژخيمان رژيم منحوس پهلوی در حال جان دادن  بود.
در ادامه این بیانیه با اشاره به این که دانشجو با بصیرت و آگاهی های خود هرگز اجازه نخواهد داد دشمنان در امور داخلی و خارجی کشورشان دخالت کنند؛ بیان شد: دانشجوی مسلمان ایرانی همواره در صحنه حاضر است و ثابت کرده است که مانند ارباب مظلومش ننگ و ذلت را تاب نخواهند آورد.(تکبیر)
 
در خاتمه این بیانیه گفته شد: برادران و خواهران دانشجو در روز هایی قرار داریم که سفارت بریتانیای حقیر ، این لانه جاسوسی ثانی ، توسط دانشجویان کشورمان تسخیر شده. ما دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل حمایت قاطع خود را از این حرکت انقلابی دانشجویی اعلام کرده و با تمام وجود اعلام می داریم که ای استکبار جهانی، دانشجوی ایرانی اگر آرمان های خود را که همان اسلام ناب است در خطر ببیند با تاسی به ارباب بی سر خود حضرت اباعبدا...الحسین عاشورا را تکرار خواهد کرد.