رییس بنیاد نیکوکاری مرحوم نوشیروانی برای انعقاد تفاهم نامه همکاری پنج ساله با دانشگاه اعلام آمادگی کرد

۲۹ آبان ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۶۸۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۱
رییس بنیاد نیکوکاری مرحوم نوشیروانی برای انعقاد تفاهم نامه همکاری پنج ساله با دانشگاه اعلام آمادگی کرد
به گزارش روابط عمومی مهندس فرید نوشیروانی، رییس بنیاد نیکوکاری مرحوم سید حسین فلاح نوشیروانی، طی نشستی با دکتر عسکر جانعلی زاده، رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت ها و موفقیت های دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سطح ملی و بین المللی اظهار داشت: ما شاهد هستیم که دانشگاه همواره مشوق فرزندان ممتاز و دانشجویان موفق می باشد و این بنیاد نیز قصد دارد تا در این امر خیر سهمی داشته باشد.
مهندس نوشیروانی همچنین آمادگی بنیاد مرحوم نوشیروانی را برای انعقاد یک تفاهم نامه همکاری پنج ساله در راستای پیشرفت دانشگاه اعلام کرد و گفت: در واقع این کار ادامه راه و نیت خیر خواهانه آن خیر دور اندیش است.
رییس بنیاد نیکوکاری مرحوم سید حسین فلاح نوشیروانی، در پایان به نمایندگی از خانواده محترم آن مرحوم، از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به خاطر زنده نگه داشتن نام مرحوم نوشیروانی و نصب تندیس آن انسان بزرگوار و سخی در دانشگاه تشکر و قدر دانی نمود.
در ادامه دکتر عسکر جانعلی زاده، رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ضمن تشکر و قدر دانی از حضور ایشان در دانشگاه اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه به دنبال نیت بلند و اندیشمندانه ی آن مرحوم گامی بلند در راستای تعالی و رشد علم در سطوح ملی و بین المللی برداشته و در آینده ی نزدیک شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای رو به جلوتری خواهیم بود.