رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل: اقتدار ملی ما وابسته به اقتدار علمی ماست

۲۲ آبان ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۶۸۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۳
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل: اقتدار ملی ما وابسته به اقتدار علمی ماست
دکتر عسکر جانعلی زاده رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز اعضای محترم هیات علمی و کارمندان شریف دانشگاه، ضمن عرض خیرمقدم و تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام هادی (ع) و عید سعید غدیر خم؛ عید امامت و ولایت اظهار داشت: اقتدار ملی ما وابسته به اقتدار علمی ماست و همه ی فرزندان ما باید در سطوح مختلف ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه برای رسیدن به اقتدار علمی تلاش کنند.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: ملت ایران اسلامی، انقلابی بر پا کردند که خشم استکبار جهانی را برانگیخت و دشمن از هر دسیسه و توطئه ای برای رویارویی با این انقلاب عظیم استفاده کرده است که با یاری خداوند متعال و رشادت و ایثار و جانبازی فرزندان این مرز و بوم و تدابیر امام گونه مقام عظمای ولایت خنثی شده است و تمام نقشه های دشمن نقش بر آب شد.
وی به مسئولیت خطیر دانش آموزان و دانشگاهیان در دوره جنگ نرم اشاره کرد و گفت: وظیفه ی دانش آموزان و دانشجویان این است که در مسیر علمی ورود پیدا کنند، خوب درس بخوانند و خود را به سلاح روز که همان سلاح علم و دانش است، مجهز سازند تا انشاء ا... در آینده به فرموده مهم اخیر مقام عظمای ولایت، مقام معظم رهبری بر هیمنه دورن تهی و پوشالی و کرم خورده جبهه استکبار که امروز رشد و توسعه و پیشرفت ایران سرافراز اسلامی را بر نمی تابد، هجمه برده و صلابت و ایستادگی فرزندان مسلمان این مرز و بوم را به منصه ظهور برسانند.
به گزارش روابط عمومی، 80 نفر از دانش آموزان ممتاز در مقطع ابتدایی، 29 نفر در مقطع راهنمایی ، 14 نفر در مقطع دبیرستان، 4 نفر در کسب مقام اول ورزشی و 14 نفر جهت قبولی در کنکور کارشناسی سال 1390 مورد تجلیل قرارگرفتند و از سوی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، لوح سپاس دریافت کردند.