پیام رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت 13 آبان

۱۱ آبان ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۶۷۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۴
پیام رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت 13 آبان
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در پیامی فرا رسیدن 13 آبان را یاد آور روزی دانست که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر هر طاغوتی ایستاد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر عسکر جانعلی زاده رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل13 آبان را تجلی اراده ملت دانست و گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در نگاه امام(ره) تنها فتح یک سفارتخانه یا یک مرکز فرماندهی نبود، بلکه ثمره آن، کوتاه کردن دست آمریکا از انقلاب اسلامی ایران بود و این حادثه، مهر تاییدی بود بر پیروزی انقلاب اسلامی و نمودی از این باور که آمریکا بزرگ‏ترین قدرت جهان نیست، بزرگترین قدرت از آن خداست و در برابر این قدرت لایزال، هیچ قدرت دیگری را تاب مقاومت نیست و آن چه آمریکا را قدرتمند نشان می‏دهد، خودکامگی و خودخواهی همیشگی و موج تبلیغات دروغین اوست. در روز سیزده  آبان، به روشنی، تو خالی بودن قدرت آمریکای جنایتکار به تصویر کشیده شد .
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ضمن عرض تبریک یوم ا... سیزده آبان به عموم مردم ایران، دانش آموزان، دانشجویان عزیز و جامعه دانشگاهی، رمز ماندگاری یاد و خاطره ی شهدای 13 آبان را در ولایت مداری دانست و اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، نمود اصلی حرکت های اخیر مناطق، شکست سیاست های آمریکا در منطقه است و ملت ایران به عنوان الگوی حرکت های اخیر منطقه تأثیر زیادی در جهت گیری این حرکت ها دارد و پیشرفت، امنیت، مشارکت عمومی، اعتماد به نفس ملی و وحدت ملی ایران، قطعاً تأثیر مثبت و پیشبرنده خواهد داشت.