خانواده ها برای موفقیت تحصیلی دانشجویان با مسئولین دانشگاه در ارتباط باشند

۰۷ مهر ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۶۴۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۴۰
خانواده ها برای موفقیت تحصیلی دانشجویان با مسئولین دانشگاه در ارتباط باشند
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: خانواده ها برای موفقیت تحصیلی دانشجویان با مسئولین دانشگاه در ارتباط باشند.
 
 
دکتر'عسکر جانعلی زاده'در مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که با حضور خانواده هایشان برگزار شده بود، در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار بیان کرد: ارتباط خانواده های دانشجویان با مسئولین دانشگاهها در کاهش افت تحصیلی و موفقیت علمی و پژوهشی دانشجویان تاثیر بسزایی دارد.
 
این مقام مسئول، خانواده را مشاورانی امین و دلسوز برای دانشجویان برشمرد و گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از همان آغاز ثبت نام برنا مه های مشاوره ای را برای دانشجویان تدارک دیده است.
 
وی اضافه کرد: حضور خانواده های برای دیدار با فرزندانشان در صورت هماهنگی با دانشگاه هیچگونه ممانعتی ندارد.
 
جانعلی زاده' این جمله را هم گفت که دوران دانشجویی مقطعی ارزشمند از عمر است که با استفاده صحیح از این مقطع زمانی می توان علاوه بر آموختن علم وپیشرفت علمی به خودسازی و خود باوری دست یافت.
 
این مقام عالی دانشگاه از خانواده ها  خواست فرزندان خود را تنها نگذارند و بابرقراری  ارتباط با دانشجویان در صدد رفع مشکلات آنها برآیند و در موفقیت های درسی شان کمک کار باشند.
 
وی همچنین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را بعنوان یکی از دانشگاههای برتر در سطح کشور خواند، این دانشگاه یکی از مراکز نخبه پروری کشور محسوب می شود و تاکنون چهرهای برجسته کشور اعم از وزیر دفاع، وزیر علوم و دیگر مقامات از پروژه های علمی و صنعتی دانشگاه بازدید کردند.
 
به گفته 'جانعلی زاده'  تجاری سازی علمی و ارتباط دانشگاه و صنعت یکی از رویکردهای مهم دانشگاه صنعتی بابل به شمار می آید لذا دانشجویان در تولیدات علمی نقش اساسی را ایفاء می کنند.
 
رییس تنها دانشگاه صنعتی شمال کشور ، کسب رتبه برتر این دانشگاه در فناوری نانو به مدت سه سال پی در پی، تدوین سند نانو از سوی دکتر جهانشاهی و نیز معرفی دکتر دومیری گنجی در سه سال متوالی بعنوان دانشمند برتر سال در جهان از این دانشگاه و نیز بسیاری دیگر از اختراعات و ابداعات از سوی اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را در طی سالهای متمادی را سند پرافتخار علمی  دراین دانشگاه برشمرد.
 
'جانعلی زاده' یاد و نام مرحوم نوشیروانی خیر بزرگ را نیز در این مراسم گرامی داشت و خاطرنشان کرد: امروز همه موفقیت های دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی بابل در همه عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی و غیره را مدیون نیت خیرخواهانه این مرد بزرگ می دانیم که باید در همه حال یاد و نام وی را گرامی بداریم.
 
 
 
وی حضور دانشجویان در کانون ها و نهادهای قانونی دانشگاه را مثمر ثمر خواند وگفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، نهادهای  فرهنگی، تشکل های اسلامی و غیره بعنوان مامن و پناهگاه خوبی برای رشد علمی و معنوی دانشجویان محسو ب می شود.
 
 
 
این مقام ارشد دانشگاه در ادامه از همه مسئولین اعم از معاونین، مدیران، روسای دانشکده ها و دیگر کارمندان دانشگاه که تاکنون در پیشبرد اهداف دانشگاه صنعتی بابل کمک کار بودند، قدردانی کرد.