تمام تلاش دشمن، دین زدایی و علم زدایی در عرصه دانشگاهها ست

۰۷ مهر ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۶۴۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۳۳
تمام تلاش دشمن، دین زدایی و علم زدایی در عرصه دانشگاهها ست
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: تمام تلاش دشمن در جنگ نرم، دین زدایی و علم زدایی در عرصه دانشگاهها ست و همه دانشجویان باید نسبت به این ترفند بیگانگان هوشیار باشند.
 
حجة الاسلام 'سید باقر حسینی' در مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان اینکه دانشگاه، عرصه امیدهاست؛ اظهارداشت: به فرموده مقام  معظم رهبری، تولید دانش و علم جزو اولین وظیفه یک دانشجو در دانشگاه محسوب می شود.
 
وی با اشاره به اینکه در فضای دانشگاه زمینه برای رویش و ریزش هردو مهیا است؛ اد امه داد: هوشیاری و اعتماد به مسئولین،  مشاوره با خانواده و اساتید را باید همه دانشجویان  در سرلوحه امور خود برای تعالی و رسیدن به درجات علمی قرار دهند.                                                                         
 
وی در بخش دیگری از سخنانش در جمع دانشجویان و خانواده های آنها یادآورشد: اسلام هیچگونه ممانعتی برای حضور زن در عرصه اجتماع ندارد ولی دانشجویان دختر آگاه باشند که باید این حضور مقتدرانه و عفیفانه باشد.
 
'حسینی' خاطرنشان کرد:  دشمن جلوه دادن مسئولین، ایجاد بسترهای فساد، ترویج روحیه مصرف گرایی و تنبلی  و غیره در سطح دانشگاهها جزو شگردهای دشمنان  می باشد که جوانان را از اهداف و مسیر اصلی شان منحرف کنند.
 
به گزارش روابط عمومی، پخش کلیپ از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشگاه صنعتی بابل، سخنرانی مشاوران اعم از دکتر سفیدچیان  و دکتر حلیمی  در جلسه دانشجویان و خانواده های آنها، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور دکتر امینی راد معاون دانشجویی و نیز دکتر ضابط پور معاون فرهنگی  اجتماعی دانشگاه از دیگر برنامه های این اردوی یک روزه در فریدونکنار بوده است.
 
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی بابل در مراسم پرسش و پاسخ ضمن بیان این مطلب که مراقبت خانواده نسبت به دانشجویان باید بیشتر ازگذشته باشد؛ گفت: تعامل خانواده ها با مسئولین دانشگاه در ارتقاء تحصیلی دانشجویان تاثیرگذار خواهد بود.
 
دکتر 'حسن امینی راد' بیان کرد: مشروطی پی در پی دانشجویان در نهایت به اخراج دانشجو می انجامد لذا از همان ابتدا خانواده ها نمرات دانشجویان و وضعیت تحصیلی آنها را مورد پیگیری قرار دهند.
 
وی گرایش دانشجویان بسمت ورزش و تهذب نفس را در دانشگاه ضروری دانست.
 
در ادامه همچنین معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت: دانشجویان باید پایبند به قوانین و مقررات دانشگاه باشند.
 
دکتر 'غلامرضا ضابط پور' یادآورشد: برگزاری اردوهای فرهنگی، اعزام دانشجویان به اردوهای جهادی، سفرهای زیارتی و سیاحتی ، حضور در انجمن های علمی، فرهنگی و غیره از جمله فعالیت هایی است که دانشجویان برای پر کردن وقت خود می توانند در این گروهها حضور یابند