اطلاعیه: دانشجویان جدیدالورد مدارک مورد نیاز را جهت ثبت نام به همراه داشته باشند

۲۳ شهریور ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۶۴۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۴
اطلاعیه: دانشجویان جدیدالورد مدارک مورد نیاز را جهت ثبت نام به همراه داشته باشند

به گزارش روابط عمومی و به نقل از اد اره کل آموزش دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل کلیه دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه جهت ثبت نام مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

دانشجویان اصل شناسنامه و دو نسخه کپی از تمام صفحات آن، اصل و کپی کارت ملی، شش قطعه عکس سه در چهار(12 قطعه برای مشمولان) – برادران 12 قطعه و خوهران 6 قطعه، یک نسخه پرینت از کارنامه کنکور سراسری، اصل و کپی مدارک پیش دانشگاهی و دوره تحصیلات متوسطه را به همراه داشته باشند.

همچنین این دسته از دانشجویان باید اصل و کپی کارنامه پیش دانشگاهی و دوره تحصیلات تکمیلی، رسید ارزش تحصیلی از باجه پست (پذیرفته شدگان باید با دردست داشتن گواهی پیش دانشگاهی به باجه پست مراجعه و درخواست تاییدیه مدرک پیش دانشگاهی کرده و رسید زمان ثبت نام به همراه داشته باشند).

دانشجویان جدیدالورود در صورت مشخص بودن نظام وظیفه آقایان، اصل و کپی مدرک مربوطه (دفترچه خدمت، کارت معافیت یا کارت پایان خدمت را ) نیز همراه با سایر مدارک مورد نیاز در دست داشته باشند

به گزارش روابط عمومی، ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از امروز 23 شهریورماه آغاز و تا 28 این ماه ادامه دارد.

دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اداره کل آموزش دانشگاه صنعتی بابل واقع در همین سایت مراجعه کنند.

92273