دکتر جانعلی زاده: خبرنگاران سربازان متعهد جبهه خبررسانی در حیطه حق و حقیقت هستند

۱۹ مرداد ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۶۳۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۲
دکتر جانعلی زاده: خبرنگاران سربازان متعهد جبهه خبررسانی در حیطه حق و حقیقت هستند

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: خبرنگاران سربازان متعهد جبهه خبررسانی در حیطه حق و حقیقت هستند و در اجرای رکن چهارم جامعه مدنی و نهادینه کردن مطالبات مشروع مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.


دکتر'عسکر جانعلی زاده' در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگاریادآورشد: خبرنگاران در تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش تاثیرگذاری دارند.

وی در ادامه همچنین ضمن خیر مقدم به 'عباسی فیروزجاهی' دارنده رتبه سوم کنکور سراسری رشته علوم انسانی از منطقه بندپی بابل بیان کرد: این نخبه بابلی با کسب عنوان برتر، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سربلند کرد.

وی نخبگان را از افتخارات علمی کشور برشمرد و یادآورشد: خبرنگاران نقش مهمی در نخبه پروری کشور دارند و در معرفی این چهره های ارزشمند در جامعه تلاش کنند.


'جانعلی زاده' در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت های علمی، پژوهشی و عمرانی دانشگاه اشاره کرد و اظهارداشت: دانشگاه نوشیروانی بابل بعنوان تنها دانشگاه صنعتی شمال کشور با توجه به شاخص های علمی از درخشش بالایی برخوردار است.


وی تصمیمات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را برگرفته از عقل و خرد جمعی خواند و ادامه داد: رتبه های علمی این دانشگاه ناشی از وجود پتانسیل های علمی، آموزشی، تحقیقاتی و نیز برخورداری از دانشجویان با هوش و زکاوت می باشد.


وی اضافه کرد: همه فعالیت های این دانشگاه درنهادهای قانونی اعم از جلسه هیات رییسه، شورای دانشگاه، شورای فرهنگی و غیره به تصویب و بعد اجرایی می شود.


وی همچنین ضمن بیان این مطلب که در سه ماه تابستان امسال با تشکیل کمیته ای بازدید از خوابگاهها ، آزمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و نیز دانشکده ها در سرلوحه فعالیت ها قرار گرفته است؛ گفت: همه تلاشمان براین است که دانشگاه را با همکاری معاونین، مدیران و غیره برای سال تحصیلی جدید و ورود دانشجو آماده کنیم.


این چهره دانشگاهی در بخش دیگری از سخنانش به پروژه های عمرانی دانشگاه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در سال گذشته کلنگ سه پروژه اعم از کتابخانه مرکزی، مجتمع کلاسها و خوابگاه مجردی دانشجویان در دانشگاه برزمین زده شد که هم اکنون هرکدام از اینها 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.


 وی ازپروژه  مسجد دانشگاه بعنوان یکی از طرح های بزرگ نام برد و گفت: مسجد دانشگاه بنام پربرکت حضرت رسول اکرم(ص) نامگذاری خواهد شد که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
 
'جانعلی زاده' در ادامه همچنین به طرح یادمان شهدای گمنام دانشگاه و سالن آمفی تئاتر اشاره کردو اظهارداشت:این دو پروژه نیز در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

92273