مدیر روابط عمومی:خبرنگاران، واقعیت های جامعه را انعکاس دهند

۱۹ مرداد ۱۳۹۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۶۳۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۱
مدیر روابط عمومی:خبرنگاران، واقعیت های جامعه را انعکاس دهند

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: خبرنگاران، واقعیت های جامعه را انعکاس دهند.

'احمد گلچوب فیروزجایی'در جلسه تجلیل از خبرنگاران در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار به فعالان عرصه اطلاع رسانی اظهارداشت:کسب اطلاعات موثق، درست و صحیح در اعتماد بین  رسانه  و دستگاهها تاثیرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه در انعکاس اخبار بدون هیچگونه گرایشی اعم از سیاسی و غیره به طور کامل بی طرفانه عمل کنند.                          

وی بیان کرد: روابط عمومی و خبرنگاران در تهیه و انعکاس اخبار،امانتداری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند تا در آگاهی افکار عمومی موثر باشند.

وی در ادامه همچنین به نخبه بابلی به عنوان مهمان ویژه جلسه تجلیل از خبرنگاران یاد کردو بیان داشت: 'عبدالله عباسی فیروزجایی' که در کنکور سال 1390 در رشته علوم انسانی رتبه سوم را کسب کرد از افتخارات استان مازندران و شهرستان بابل می باشد.

'گلچوب'خاطرنشان ساخت: این نخبه بابلی با حداقل امکانات آموزشی حائز رتبه برتر شد  و این نشاندهنده این است که انسان، با همت، تلاش و پشتکار می تواند موانع را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و راه تعالی را طی کند.

وی در پایان از دکتر جانعلی زاده رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به خاطر حمایت های ویژه به حوزه روابط عمومی و خبرنگاران قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی، در خاتمه جلسه از عباسی فیروزجاهی به عنوان نخبه بابلی و نیز از خبرنگاران، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

92273